Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Surullinen
Reactions: Elena777
No ootko sä nyt kunnossa!?
Onko nyt kuumetta? Ei kait sais olla!
Koko soitit lekuriin?
Kai mä tästä kuntoon tulen:eek:
Ei ole, nukuin ''pienet'' päikyt ja näin jostain syystä unta, että olin Nothing Hillissä mukana ja kävin jonkinlaisessa isossa vessassa pissalla...siellä oli violetit seinät, antiikin vihreet ovet (toinen meni johonkin komeroon) ja mustavalkoruutuinen lattia :unsure:
Lääkäriin piti soittaa tänään, mutta se jäi kun en jaksanut pikku asian takia alkaa ihmettelemään...kyä se tästä lähtee.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kai mä tästä kuntoon tulen
Ei ole, nukuin ''pienet'' päikyt ja näin jostain syystä unta, että olin Nothing Hillissä mukana ja kävin jonkinlaisessa isossa vessassa pissalla...siellä oli violetit seinät, antiikin vihreet ovet (toinen meni johonkin komeroon) ja mustavalkoruutuinen lattia
Lääkäriin piti soittaa tänään, mutta se jäi kun en jaksanut pikku asian takia alkaa ihmettelemään...kyä se tästä lähtee.
Mitä lie halluja laittaneet niihin napapiikkeihin ku noin värikkäät unet.:sneaky:
Mulle kans!!!
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Teen tunnustuksen, hävettää....

Musta koiran tassujen päät haisee hyvälle, tuoksuttelen usein niitä. Niissähän on joitain hajurauhasia tms.
Meidän toisen koiran tassut haisi hielle:X3:
Mutta korvan takaa/niskasta tuoksui ihanalle, kuin hajuvettä olisi sipaistu, vähän kukkainen tuoksu.
Sen viekussa oli ihana nukkua nenä kiinni niskassa.:love:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Echo
Latasin Duckduckgo-sovelluksen hakukoneeksi Googlen tilalle, en tosin vielä oo Googlea poistanu.

Kun tulin tänne sivustolle, se ankka sanoi että Google oli jo mua seurannu tänne, mut Duck oli estäny.
On se Google yks -piiiiiip- lafka.
 
Huomenta

Nää alamahan menkkamaiset juilimiset saa olon jotenkin hermostuneeksi, onneks menkat kerkes kävästä ennen leikkausta....se tästä vielä puuttuis, että joutuis rättien kanssa pelaamaan näinä päivinä!
Toki tässä voi kuulema jotain vuotoa tullakkin, vaan eipä ole onnekseni mitään tullut.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Echo

Yhteistyössä