Noku oon ollu niin vähän nyt tuassiisa täällä, etten oo tienny että sää oot käynynnä operoitavana!No siellähän sitä ylleensä operoijjaan, en kai mää kotonani kellekkään puoskarille sellasta lupaa antais
Noku oon ollu niin vähän nyt tuassiisa täällä, etten oo tienny että sää oot käynynnä operoitavana!No siellähän sitä ylleensä operoijjaan, en kai mää kotonani kellekkään puoskarille sellasta lupaa antais
Niin, olemme huomanneet asianNoku oon ollu niin vähän nyt tuassiisa täällä, etten oo tienny että sää oot käynynnä operoitavana!
No ootko sä nyt kunnossa!?Niin, olemme huomanneet asian
Kai mä tästä kuntoon tulenNo ootko sä nyt kunnossa!?
Onko nyt kuumetta? Ei kait sais olla!
Koko soitit lekuriin?
Mitä lie halluja laittaneet niihin napapiikkeihin ku noin värikkäät unet.Kai mä tästä kuntoon tulen
Ei ole, nukuin ''pienet'' päikyt ja näin jostain syystä unta, että olin Nothing Hillissä mukana ja kävin jonkinlaisessa isossa vessassa pissalla...siellä oli violetit seinät, antiikin vihreet ovet (toinen meni johonkin komeroon) ja mustavalkoruutuinen lattia
Lääkäriin piti soittaa tänään, mutta se jäi kun en jaksanut pikku asian takia alkaa ihmettelemään...kyä se tästä lähtee.
Meidän toisen koiran tassut haisi hielleTeen tunnustuksen, hävettää....
Musta koiran tassujen päät haisee hyvälle, tuoksuttelen usein niitä. Niissähän on joitain hajurauhasia tms.
On niissä. Miksei mun miehen varpaanvälit haise yhtä hyvälle?suattaapa nuissa olla tai sitten suattaa olla olematta
mikä onNoku oon ollu niin vähän nyt tuassiisa täällä, etten oo tienny että sää oot käynynnä operoitavana!
"Taas"mikä on
tuassiisa????
nuku siinä hyväkuntosessa ettei mee selkä mutta pidä parisänky panohommia vartenPitäskö hävittää tuo parisänky? Patja on huonossa kunnossa. Mulla on 80×200 runkopatjasänky joka on ok kunnossa.
Sepäs se kun ei panna enää. Ei nuo molemmat sängyt mahdu makkarissa olemaan.nuku siinä hyväkuntosessa ettei mee selkä mutta pidä parisänky panohommia varten
sillonhan se joutaa hävittääSepäs se kun ei panna enää. Ei nuo molemmat sängyt mahdu makkarissa olemaan.
No juu kun en välitä yhdenillan jutuista. Mitä sitä yksin nukkua isossa sängyssä.sillonhan se joutaa hävittää
Musta taas on ihanaa nukkua isseksein tossa isossa sängyssä , kissa tosin tuppaa kylkeen nykyään ihan kiinni nukkumaan myösNo juu kun en välitä yhdenillan jutuista. Mitä sitä yksin nukkua isossa sängyssä.
käsitin että se iso on huonossa kunnossa muutenki, ainaski itellä tuppaa menemään selkä puhkinussitulla patjallaNo juu kun en välitä yhdenillan jutuista. Mitä sitä yksin nukkua isossa sängyssä.
On se toiselta puolelta. Vois tietty kuluttaa se toinenkin puoli ja heittää sit pois. Ite sängyssä ei ole vikaa.käsitin että se iso on huonossa kunnossa muutenki, ainaski itellä tuppaa menemään selkä puhkinussitulla patjalla
On toisaalta kiva. Jos on esim. läppäri käytössä ennen nukkumaan menoa niin se on sit helppo laittaa vaan siihen viereen.Musta taas on ihanaa nukkua isseksein tossa isossa sängyssä , kissa tosin tuppaa kylkeen nykyään ihan kiinni nukkumaan myös
Hyvä patja, joka on helppo vaihtaa, sanon ma. Säästyy paljon (selkä)vaivaa! Säästyneeseen tilaan voi sitten hankkia yöpöydän, jolle voi laittaa vaikka oman sängyn läppärilleOn toisaalta kiva. Jos on esim. läppäri käytössä ennen nukkumaan menoa niin se on sit helppo laittaa vaan siihen viereen.