Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Äsh eilen olis ollu hoitajan aika,mutta se peruttiin kun hoitaja ei ollu töissä tällä viikolla.
Te-toimisto lähetti eilen kelalle virheellisen lausunnon että olisin muka 18.1-31.5 koulutuskokeilussa oppilaitoksessa. Joo en oo koulutuskokeilussa,ei oo sovittu suunitelmassa eikä ees koskaan keskusteltu koulutuskokeilusta.
Edelleen oon kuntouttavassa mutta vähennettiin työpäiviä yhdellä päivällä. Vituttaa tuolaiset ihmevirheet.
 
Äsh eilen olis ollu hoitajan aika,mutta se peruttiin kun hoitaja ei ollu töissä tällä viikolla.
Te-toimisto lähetti eilen kelalle virheellisen lausunnon että olisin muka 18.1-31.5 koulutuskokeilussa oppilaitoksessa. Joo en oo koulutuskokeilussa,ei oo sovittu suunitelmassa eikä ees koskaan keskusteltu koulutuskokeilusta.
Edelleen oon kuntouttavassa mutta vähennettiin työpäiviä yhdellä päivällä. Vituttaa tuolaiset ihmevirheet.
Onneksi ei ole tarvinnut olla noiden kanssa tekemisissä useisiin vuosiin...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Äsh eilen olis ollu hoitajan aika,mutta se peruttiin kun hoitaja ei ollu töissä tällä viikolla.
Te-toimisto lähetti eilen kelalle virheellisen lausunnon että olisin muka 18.1-31.5 koulutuskokeilussa oppilaitoksessa. Joo en oo koulutuskokeilussa,ei oo sovittu suunitelmassa eikä ees koskaan keskusteltu koulutuskokeilusta.
Edelleen oon kuntouttavassa mutta vähennettiin työpäiviä yhdellä päivällä. Vituttaa tuolaiset ihmevirheet.
Onneksi ei ole tarvinnut olla noiden kanssa tekemisissä useisiin vuosiin...

Mun pitäisi rustailla ensimmäinen ansiopäivärahahakemus. Edellisestä on aikaa yli kymmenen vuotta.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Kais

Yhteistyössä