Otin ciabatan uunista. Kerrankin näin tuoretta leipää aamupalalle.
Voithan tehdä molemmat.Leikkaisinko parran vai annanko kasvaa?
Voithan tehdä molemmat.
Jeeppi on harmaa ja chevy on ruskea.Minkä värinen auto Sinulla on?
Entäpä miten näitten munankarvojen kanssa tulisi toimia mielestäsi
Menee suuhun.No ne kutittavat nenää, ne veks.
Miten pippelijouhet voivat joutua Sinun suuhun?Menee suuhun.
Joskus aikoinaan on mennyt.Miten pippelijouhet voivat joutua Sinun suuhun?
Nooh, vahinkoja sattuu.Joskus aikoinaan on mennyt.
Otin ciabatan uunista. Kerrankin näin tuoretta leipää aamupalalle.
Muistitko puhelimen etukameran?Teippasin webbikameran linssin että vakoilija ei pääse vakoilemaan puuhiani
Onneksi ei ole tarvinnut olla noiden kanssa tekemisissä useisiin vuosiin...Äsh eilen olis ollu hoitajan aika,mutta se peruttiin kun hoitaja ei ollu töissä tällä viikolla.
Te-toimisto lähetti eilen kelalle virheellisen lausunnon että olisin muka 18.1-31.5 koulutuskokeilussa oppilaitoksessa. Joo en oo koulutuskokeilussa,ei oo sovittu suunitelmassa eikä ees koskaan keskusteltu koulutuskokeilusta.
Edelleen oon kuntouttavassa mutta vähennettiin työpäiviä yhdellä päivällä. Vituttaa tuolaiset ihmevirheet.
Se onkin hyvä juttu.Onneksi ei ole tarvinnut olla noiden kanssa tekemisissä useisiin vuosiin...
Äsh eilen olis ollu hoitajan aika,mutta se peruttiin kun hoitaja ei ollu töissä tällä viikolla.
Te-toimisto lähetti eilen kelalle virheellisen lausunnon että olisin muka 18.1-31.5 koulutuskokeilussa oppilaitoksessa. Joo en oo koulutuskokeilussa,ei oo sovittu suunitelmassa eikä ees koskaan keskusteltu koulutuskokeilusta.
Edelleen oon kuntouttavassa mutta vähennettiin työpäiviä yhdellä päivällä. Vituttaa tuolaiset ihmevirheet.
Onneksi ei ole tarvinnut olla noiden kanssa tekemisissä useisiin vuosiin...
Muistitko puhelimen etukameran?
Ymmärrän tilanteen, aina ei pysty välttämään. Itsekin opiskellessa ja kun sain kenkää firman myymisen yhteydessö (tai olisi työtehtävät jatkuneet, mutta Oulussa...)Se onkin hyvä juttu.
Oliskin pystynyt täyspäiväisesti tekemään töitä mihin on kouluttautunut.
MoikkaNyt minun täytyy poistua, hei hei
Oon melkein oksentanut sen takia.Nooh, vahinkoja sattuu.