Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katos katos..hoksasit heti laittaa sun profiilin salaiseksi. Vaik oot uusi täällä.
Hmmm...en ole itse laittanut mitään...? Tuossa rekisteröitymisessä oli jotain häikkää. Luulin etten ole rekisteröitynyt kun ei sähköpostiini tullut koskaan mitään linkkiä vaikka pyysin useamman kerran lähettämään uudestaan. Mutta kun sitten yritin tulla tänne ihan tavallisena vierailijana (ei kirjautuneena siis) ja laittaa tuon "The Vierailija) niin sanottiin, että sitä ei voi käyttää kun se on jo käytössä. Niinpä sitten huomasin, että minulla on esillä' laatikot joissa voin kirjautua sisään. Tein niin toimi!
Kunhan tästä virkistyn, katson tarkemmin onko seillä minunkin kohdalla jokin profiililaatikko. Mutta vaikka olisikin, niin en luultavasti kirjoita sinne mitään ihmeempiä paljastavia tietoja itsestäni. Olen ihan kamalan ujo ;) :X3:
(tai ehkä en ole, mutta en vain muuten paljasta mitään, vaatimattomuuttani vaikka :))
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Kuinka saa alas noita peukutuksia ja pieniä hymiöitä. Niin kuin tässä Algomankin viestissä oli Kais, m.e.k., krut ja 1 muu peukuttanut ja laittanut hymiöt loppuun...
Jospa minulla ei ole sellaisia etuuksia kun en ole voinut vahvistaa s.postissa sinne tulematonta asiaan kuuluvaa linkkiä?
Taidan olla vain puoliksi sisällä eli rekisteröitynyt?
Täytyy olla puhdassydämisesti samaa mieltä kirjoittajan kanssa, muuten peukutus ei toimi. Toinen vaihtoehto on, että kirjautuu.
 
  • Haha
Reactions: Echo ja Elena777

Yhteistyössä