Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin, ehkä siinä asiassa. Muuten olette lähellä sydäntäni.
Olen ”tuntenut” Lispetin Jo vuosia ja hän on ollut aina ystävällinen mua kohtaan.
Mulle on ollut ilo tutustua sinuun myös, olet tosiaan erilainen ihmisenä kuin mitä susta annettiin joskus ymmärtää....sellanen pilke silmäkulmassa oleva herrasmies :giggle: :love:
 
Päivää!

Aamukuudesta puolillepäiään duunia saa luvan riittää. Nyt pitäis keksiä ruokaa. Pakastimessa on vaikka mitä, mut lohenpalan otin sulamaan. Sit ois pottuja, parsakaalia (yäk), kukkakaalia, porkkanoita, anjovisfileitä, pippurinmakuista kaurakermaa, kuivattuna sieniä ja kaik pastat ja riisit ja mausteet sun muut toki. Sitruksiakin.


Höm...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Päivää!

Aamukuudesta puolillepäiään duunia saa luvan riittää. Nyt pitäis keksiä ruokaa. Pakastimessa on vaikka mitä, mut lohenpalan otin sulamaan. Sit ois pottuja, parsakaalia (yäk), kukkakaalia, porkkanoita, anjovisfileitä, pippurinmakuista kaurakermaa, kuivattuna sieniä ja kaik pastat ja riisit ja mausteet sun muut toki. Sitruksiakin.


Höm...
Mä syön tänään pitsaa.(y)
 
Muuttoressiä alkanut pukkaamaan, vaikka ei pitäisi...laatikoita olen täytellyt jo kuutisen kappaletta ja tuntuu, että vielä pitäis pakkailla miljoona laatikkoa.
Sitten on vielä yöunet jossain muualla ja se saa olon jotensakin hermostuneeksi.
Tiedän tunteen. Kyl se siitä. Huokaiset kun oot päässyt uuteen kämppään. *taikoo energiaa Elluun* :love:
 
Viimeksi muokattu:
Muista pakata yöpöydän laatikon tavarat huolella :)

Kerran ku muutin tekomulkut pyöri pitkin pihaa, kavereilla oli hauskaa :)


Muuttoressiä alkanut pukkaamaan, vaikka ei pitäisi...laatikoita olen täytellyt jo kuutisen kappaletta ja tuntuu, että vielä pitäis pakkailla miljoona laatikkoa.
Sitten on vielä yöunet jossain muualla ja se saa olon jotensakin hermostuneeksi.:cautious:
 

Yhteistyössä