Varmasti oli hauskaa. Mä pakkasin matkalaukkuun.Muista pakata yöpöydän laatikon tavarat huolella
Kerran ku muutin tekomulkut pyöri pitkin pihaa, kavereilla oli hauskaa
Varmasti oli hauskaa. Mä pakkasin matkalaukkuun.Muista pakata yöpöydän laatikon tavarat huolella
Kerran ku muutin tekomulkut pyöri pitkin pihaa, kavereilla oli hauskaa
Ei aina. Riippuu säästä.Talvi on v1ttumaista aikaa
Varmasti oli hauskaa. Mä pakkasin matkalaukkuun.
Kun muuttaa niin huomaa kuinka varakas henkilö on.Muuttoressiä alkanut pukkaamaan, vaikka ei pitäisi...laatikoita olen täytellyt jo kuutisen kappaletta ja tuntuu, että vielä pitäis pakkailla miljoona laatikkoa.
Sitten on vielä yöunet jossain muualla ja se saa olon jotensakin hermostuneeksi.
Jep, mä oon aika köyhä. Ikivanhat huonekalut ja vähän tavaraa. Esim. sänky on 70-luvulta ja sohva on 90-luvulta.Kun muuttaa niin huomaa kuinka varakas henkilö on.
Onhan sulla ainakin sänky ja sohva.Jep, mä oon aika köyhä. Ikivanhat huonekalut ja vähän tavaraa. Esim. sänky on 70-luvulta ja sohva on 90-luvulta.
Laiha lohtu.. Sängyssä on vanha patja. Sain sen käytettynä. Sohva on vähän rikki mutta kelpaa paremman puutteessa.Onhan sulla ainakin sänky ja sohva.
Elämän vastoinkäymisiä. Mun piti laittaa uusi laturi mun toiseen autoon.Laiha lohtu.. Sängyssä on vanha patja. Sain sen käytettynä. Sohva on vähän rikki mutta kelpaa paremman puutteessa.
kumpiki puhkinussittuja?Laiha lohtu.. Sängyssä on vanha patja. Sain sen käytettynä. Sohva on vähän rikki mutta kelpaa paremman puutteessa.
Eres un cielo! Una cerveza por favor.Mä aloin opetella espanjaa!
Tosin en enää muista, miten sanottiin "minun nimeni on". :S
Llama jotain. Tai sit ei. Oivoi.
Eres un cielo! Una cerveza por favor.
No siihen mun espanjan alkeiskurssin taidot jäikin.
Just annoin vanhan, mutta ehjän, sohvan pois...Jep, mä oon aika köyhä. Ikivanhat huonekalut ja vähän tavaraa. Esim. sänky on 70-luvulta ja sohva on 90-luvulta.
JeppisOluen mäkin osaan pyytää Onkohan kaksi olutta dos cervezas?
Hih hih.. mulla ei ole varaa autoon. Vai vastoinkäymisiä. Mä oon ostanut huonekaluja käytettynä. Paitsi ex osti sohvan uutena. Olisi kiva voida ostaa uusia huonekaluja. Kun muutin keväällä niin rikkinäiset huonekalut meni poistoon.Elämän vastoinkäymisiä. Mun piti laittaa uusi laturi mun toiseen autoon.
uusi tilalle?Just annoin vanhan, mutta ehjän, vehkeen pois...
Olispa niin.kumpiki puhkinussittuja?
Nykyiset uudet sohvat on ihan tusinakamaa. Just korjasin 2v vanhan mekanismisohvan...Hih hih.. mulla ei ole varaa autoon. Vai vastoinkäymisiä. Mä oon ostanut huonekaluja käytettynä. Paitsi ex osti sohvan uutena. Olisi kiva voida ostaa uusia huonekaluja. Kun muutin keväällä niin rikkinäiset huonekalut meni poistoon.
Jep. Nyt on paljon isompi. Haluatko kuvan?uusi tilalle?
On kyllä tosiaan vanhat huonekalut parempaa/ laadukkaampaa tekoa.Nykyiset uudet sohvat on ihan tusinakamaa. Just korjasin 2v vanhan mekanismisohvan...
JooJep. Nyt on paljon isompi. Haluatko kuvan?
Suurin osa nykyisistä taidetaan tehdä enimmäkseen Virossa eikä Suomessa...On kyllä tosiaan vanhat huonekalut parempaa/ laadukkaampaa tekoa.