Miltä tuntuu kun 6,3 kg:n jäinen joulukinkku tippuu pikkuvarpaalle?
Maaaahtavalta. Varvas vähän tummunu, mut kyl se koukistuu.
Ai aiMiltä tuntuu kun 6,3 kg:n jäinen joulukinkku tippuu pikkuvarpaalle?
eiku 23Jokohan Elena täyttää 28v?
Vanha harakka se jo onJokohan Elena täyttää 28v?
Aai s.aatana.Miltä tuntuu kun 6,3 kg:n jäinen joulukinkku tippuu pikkuvarpaalle?
Juu, tulee miun perässä.Vanha harakka se jo on
Toivottavasti ei kun sillä on aikuiset lapset...eiku 23
Ei Elena mikään harakka ole, kyyhkyläinen mieluummin.Vanha harakka se jo on
sepelkyyhky, niitä saa pyytää syksyisinEi Elena mikään harakka ole, kyyhkyläinen mieluummin.
Nyt on talvi ja rauhoitusaika.sepelkyyhky, niitä saa pyytää syksyisin
Innostuinpas väsäämään tänään synttäreitteni kunniaksi pienen padallisen karjalanpaistia, lihat tosin kypsensin eilen illalla jo osin...täytyy sen verta kehua, etten ikinä ole onnistunut nuin hyvin ja melkein itkettää ajatus siitä, että kohta se loppuu...tai siis huomenna, kuhan jaksan ottaa lisää
Tervetuloa joukkoon tummaan!Elena777:lle onnittelut !
(Kirjauduin jo! )
Ei kun ajattelin, että olen se tietty vierailija joka ensin oli täällä vain vierailijana...eikö?Ootkos sä niinku kaikkien vierailijoiden äiti/isä kun on "The"?
(Hienoa kun rekkauduit)
Olen käynyt. Ainakin n. 2v sitten kanadöner oli sen paikan bravuuri. Nyt en ole töissä enää siellä huudeilla, joten en tiedä onko laatu heikentynyt. Muistaakseni kehuin sinulle tätä mestaa joskus.Oletko käynyt Döner Ilossa?
@KalaMies
Olen käynyt. Ainakin n. 2v sitten kanadöner oli sen paikan bravuuri. Nyt en ole töissä enää siellä huudeilla, joten en tiedä onko laatu heikentynyt. Muistaakseni kehuin sinulle tätä mestaa joskus.