Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta,huonosti nukuttu yö taas. Väsyttää ja meinaa päätä särkeä.
Aamukahvi juotu ja helmipuuro syöty. Kohta pitäisi laittaa uuniin possu-kasvispata.
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Köllötelen munasillan peiton alla ja lueskelen kaksplussaa toisella silmällä ja toisella silmällä katson Netflixistä good girlsiä sekä kuuntelen juutuppia puhelimellani, kohta puen päälle ja lähden suorittamaan sunnuntain kolmen tunnin kuntoilupyrähdyksen. En ole katsonut vielä minkälainen ilma on ulkona, en ole jaksanut tarkistaa asiaa edes netistä, sillä ei ole minulle merkitystä, koska menen joka tapauksessa. Huomen aamulla sataa vettä vasen jalkani kertoi sen minulle.
 
Köllötelen munasillan peiton alla ja lueskelen kaksplussaa toisella silmällä ja toisella silmällä katson Netflixistä good girlsiä sekä kuuntelen juutuppia puhelimellani, kohta puen päälle ja lähden suorittamaan sunnuntain kolmen tunnin kuntoilupyrähdyksen. En ole katsonut vielä minkälainen ilma on ulkona, en ole jaksanut tarkistaa asiaa edes netistä, sillä ei ole minulle merkitystä, koska menen joka tapauksessa. Huomen aamulla sataa vettä vasen jalkani kertoi sen minulle.
Et kai sä pyöräile 3h ja tee harmautuneena "mikä on tekosyysi" -ketjua? :)
 
Huomenta,huonosti nukuttu yö taas. Väsyttää ja meinaa päätä särkeä.
Aamukahvi juotu ja helmipuuro syöty. Kohta pitäisi laittaa uuniin possu-kasvispata.
Se on ikävää, jos nukkuu huonosti...

Aamupäivää

Ihanasti paistaa aurinko ulkona!
Eilenkin oli mahtava keli. Veneellä oli mukava mennä iltasella, ei ollut edes muita liikkeellä...
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Kais ja Elena777

Yhteistyössä