Siihen on mukava istua.Jaaha täällä vaan hakataan tattia, heti kun on hetken poissa
En ole, mikäs se sellanen elokuva on?
En ole, mikäs se sellanen elokuva on?
Kyllä Johnny Depp on enemmän mun makuun
Et kai sä pyöräile 3h ja tee harmautuneena "mikä on tekosyysi" -ketjua?Köllötelen munasillan peiton alla ja lueskelen kaksplussaa toisella silmällä ja toisella silmällä katson Netflixistä good girlsiä sekä kuuntelen juutuppia puhelimellani, kohta puen päälle ja lähden suorittamaan sunnuntain kolmen tunnin kuntoilupyrähdyksen. En ole katsonut vielä minkälainen ilma on ulkona, en ole jaksanut tarkistaa asiaa edes netistä, sillä ei ole minulle merkitystä, koska menen joka tapauksessa. Huomen aamulla sataa vettä vasen jalkani kertoi sen minulle.
Se on ikävää, jos nukkuu huonosti...Huomenta,huonosti nukuttu yö taas. Väsyttää ja meinaa päätä särkeä.
Aamukahvi juotu ja helmipuuro syöty. Kohta pitäisi laittaa uuniin possu-kasvispata.
Eilenkin oli mahtava keli. Veneellä oli mukava mennä iltasella, ei ollut edes muita liikkeellä...Aamupäivää
Ihanasti paistaa aurinko ulkona!
Et kai sä pyöräile 3h ja tee harmautuneena "mikä on tekosyysi" -ketjua?
Man bun?Tunnustan etten tee ja tunnustan myös etten kirjoita harmaana tänne koskaan mitään sekä voisin tunnustaa myös muutaman asian lisää, mutta en tee sitä, koska tiukka nuttura
Man bun?
Just aattelin mennä nukkumaan päiväunetHuomenta
Jaaha, vilkase samalla wotsappia.Just aattelin mennä nukkumaan päiväunet