Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Ällövaroitus sitten.

Näin unta että olin lähimmässä yliopistollisessa sairaalassa potilaana ja mulla oli armoton ripuli.
No vessa oli semmoinen iso kaakelilla päällystetty huone, jossa istui paljon ihmisiä niinku potilas-odotustilassa.
Mä olin pöntöllä käydessä räjäyttäny ripulit viereiselle seinällekin, ja suihkuttelin niitä nolona pois seinästä ja pöntöstä, ja mietin että mitähän nuo muut ihmiset musta ajattelee.
Paskasta uneksiminen tietää rahaa. Tai sitä että, kuten kerroit, on kipeä maha

• Haha
Reactions: Echo
Varmaan miehelle. Sanoista ei paljo saa selvää. Enkö muista mitä on huutanut. Joka viikko se rääkyy.
Meidän talossa on myös nainen joka huutaa harvase päivä miehelleen, rääkyy ihan tosissaan. onneksi ei ihan meidän seinänaapuri ole mutta kuuluu hyvin rappukäytävään. ja sääli niiden seinänaapureita.
Sääliks käy pariskunnat missä toinen osapuoli on jatkuvasti vihainen pirttihirmu!

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mä teen subin sämppäreiden kanssa usein niin, että syön ne kolmessa osassa:p
Sillai riittää seuraavaan päiväänkin:)
Mä en malta. Sain syötyä kun pidin tauon. Se oli mun päivällinen. :D
Mä oon pieni ja pieni ruokainen mut silti subin 30cm menee aina:oops:
Tosin olo on melko pyöryläinen sen jälkeen:ROFLMAO:
Otan aina sen italian b.m.t:n(tai joku sellanen).
Nyt ei oo kyl subia tullut syötyä varmaan koko vuonna:unsure:

• Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Nyt sitten lepäät aina kun voit ja unohat kaikki tiramisut ja miran tisut!
En malttanu.

Arvaa kellä on nyt puoli sankoa lakkoja. :love:
Piti varmistaa ettei karhut ja joku hirmumarjastaja-Terttu niitä vie, thaikut taitaa tänä vuonna olla kaukana koronan takia. Suolla oli aika hiki mut metsässä kävi ihana tuuli.
Tää vuosi ON huikee lakkavuosi.

Ja mieluummin menin metsään kuin mietin kotona pyykkikasoja ja lattian luuttuamista.

Viimeksi muokattu: