No kerroin just että mulla oli eilen vatsanväänteitä.
joskus tietää rahan tulemista, joskus rahan menetystäPaskasta uneksiminen tietää rahaa. Tai sitä että, kuten kerroit, on kipeä maha
No kerroin just että mulla oli eilen vatsanväänteitä.
joskus tietää rahan tulemista, joskus rahan menetystäPaskasta uneksiminen tietää rahaa. Tai sitä että, kuten kerroit, on kipeä maha
Mä teen subin sämppäreiden kanssa usein niin, että syön ne kolmessa osassa
Sillai riittää seuraavaan päiväänkin
Mä oon pieni ja pieni ruokainen mut silti subin 30cm menee ainaMä en malta. Sain syötyä kun pidin tauon. Se oli mun päivällinen.
Onneks hällä on mies ketä sättiä niin ei välttämättä pura lapseen/lapsiin oloaan, ainakaan vielä....Kyllä ja aina sättii miestä.
Tuntuu että nainen on stressaantunut tms.
Joo tuo on hyväOtan aina sen italian b.m.t:n(tai joku sellanen).
Tuskin se on lapsille kivaa. Mä olisin jo jättänyt tollasen nalkuttajan. Hullukaan jaksa tuota lopun elämää.Onneks hällä on mies ketä sättiä niin ei välttämättä pura lapseen/lapsiin oloaan, ainakaan vielä....
Toivottavasti mies jaksaa vielä.
ei oo pakko ottaa suuhun kahvaa myöten
riittää jos edes nuppi mahtuu
En malttanu.Nyt sitten lepäät aina kun voit ja unohat kaikki tiramisut ja miran tisut!
löpilöpilöpilöpinäääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄOon ollu kotona kotona koko päivän tavallista kiukkuisempi lämpöilyn takia ja rätissyt muksuille, että aattelin että parempi kun meen purkamaan kiukkuni ihan yksin suonsilmäkkeeseen.
Pitäiskö sun myös suksia suolle?löpilöpilöpilöpinäääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
varmaan tekisi hyvää. Mutta ei ole suota lähettyvillä.Pitäiskö sun myös suksia suolle?
Kannattaa etsiä. Suojuoksukin on kuulemma kivaa.varmaan tekisi hyvää. Mutta ei ole suota lähettyvillä.
Tule sinne minun kanssa? tult tule ole minun eräopas, eräecho?Kannattaa etsiä. Suojuoksukin on kuulemma kivaa.
Kyllä mä metsään tuun kaveriksi aina kun pyydetään.Tule sinne minun kanssa? tult tule ole minun eräopas, eräecho?
Hirvi kävi siirtämässä?Kyllä mä metsään tuun kaveriksi aina kun pyydetään.
Mutta surkea olen siellä suunnistamaan: mulla oli neonvihreä sanko mukana suolla, ja laitoin sen näkyvälle paikalle maanmerkiksi. Hyörin siellä mättähillä ja olisin voinu lyödä vetoa että laitoin sen sankon ihan muuhun kohtaan ku mistä se löytyi.
Oi eräeccoseni, kepitä mua rajusti metsässä, sammalpedilla. livot hiukan kankea kiihkeästi.Kyllä mä metsään tuun kaveriksi aina kun pyydetään.
Mutta surkea olen siellä suunnistamaan: mulla oli neonvihreä sanko mukana suolla, ja laitoin sen näkyvälle paikalle maanmerkiksi. Hyörin siellä mättähillä ja olisin voinu lyödä vetoa että laitoin sen sankon ihan muuhun kohtaan ku mistä se löytyi.
Oi eräeccoseni, kepitä mua rajusti metsässä, sammalpedilla. livot hiukan kankea kiihkeästi.
Riittää kun menet metsään. Tai puistoon.varmaan tekisi hyvää. Mutta ei ole suota lähettyvillä.
Mun viesti muuttui muille näkymättömäksi. Poistin sen.Semmone kelohonkane keppi jossa on oksankohtia paaljon
En ole ilmoittanut tällä sivulla olevia viestejä. Eikä tämä ole ainoa ketju täällä.oletko sä joku palstapoliisi? ilonpilaaja tiukkis.
Jos sen teet, sivelen suhun hunajaa...Mä tungenkin kovaa ja nahkaista sun reikiisi