tilaaja on luultavasti naineneikös tässä ole suorittava taso jo vuosia kitissyt johdosta. saa kaipaamansa muutoksen.
itse luultavasti siiryn muutenkin yrittäjäksi pikkuhiljaa tästä.
tilaaja on luultavasti naineneikös tässä ole suorittava taso jo vuosia kitissyt johdosta. saa kaipaamansa muutoksen.
itse luultavasti siiryn muutenkin yrittäjäksi pikkuhiljaa tästä.
Joka palkkaa miehen töihin. en koe siinä mitään ongelmaa.tilaaja on luultavasti nainen
Yäkkis viinan maulle vähänäkin!ei piä tarjota ku vähäsen, sen verran että estot häviää
Kiitos vinkistä! Käväsen katsomassa grilliruokaketjun.Vau, kokeillaan tuotakin.
Kato tuota Rosin grilliruokaketjua. Sieltä mä äkkäsin Fishermanin sipulinyyttiohjeen.
Tuunasin sitä vähän vielä heittämällä persiljaa ja timjamia.
Siellä se tirisee.
no sulle ei kannata tarjota viunaa ku annat selvänäkinYäkkis viinan maulle vähänäkin!
Tuo loppulause kieltämättä muistuttaa idealtaan lausetta "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi". Aikaansaako se kutinaa?Aargh!!!
...alkaa tulla korvista joka kaupassa alkava litania.
"Hyvät asiakkaat, turvallisuutenne on meille tärkeä. Älkää räkikö....blablaaa
...eikä olla toisen p*rseessä kiinni....blaablaa.."
Lopuksi se päättyy aina lauseeseen, joka saa mulla jo oksennuksen kutittamaan kurkkua ja ihon vesikelloille: "pidetään toisistamme huolta".
Mutta ajattele niin että ruusupuska on oikein hyvä opettaja.Huomenta! Ihana auringon paiste.
To doo-listalla olisi tänään kalusteiden kasaamista ja purkamista, onneks mies saa hoitaa purun mut mä joutunen sit täytteleen lipastojen laatikot, ja mä vihaan sitä et pitää arpoo roskiin menevien ja säilytettävien romujen välillä
Lisäksi siivoomista, nuo on saaneet viime viikon iltahukien aikaan tän kämpän karseeseen kuntoon ja upean auringon paisteen vuoksi pitäisi mennä ulos opettaan nuorinta ajaan fillarilla. Viimeks meni jo suht hyvin siihen asti kun itsevarmana karautti ruusupuskaan kun ei enää keskittynyt, sitten nypittiinkin piikkejä käsistä.
Toivottavasti! Nyt ei enää muuten ruusupuskia ole, ne oli kurtturuusua niin kävivät viimeviikolla poistamassa ne, ja samalla pelottivat pois sen meidän sepelkyyhky pariskunnan, pesä ollut tyhjillään siitä astiMutta ajattele niin että ruusupuska on oikein hyvä opettaja.
Mitä jos joku poistaa vahingossa kurttuisen pubiruusun?Toivottavasti Nyt ei enää muuten ruusupuskia ole, ne oli kurtturuusua niin kävivät viimeviikolla poistamassa ne, ja samalla pelottivat pois sen meidän sepelkyyhky pariskunnan, pesä ollut tyhjillään siitä asti
kuka sut täältä poistais?Mitä jos joku poistaa vahingossa kurttuisen pubiruusun?
Milläs mä nyt oon poromiehen suututtanu?kuka sut täältä poistais?
et millään, se oli vaan läppääMilläs mä nyt oon poromiehen suututtanu?
et millään, se oli vaan läppää
kyllä mää tiiän että et käy pubeissa vaan seuroissa ja tuskin oot ees kurttunen