Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aargh!!!
...alkaa tulla korvista joka kaupassa alkava litania.
"Hyvät asiakkaat, turvallisuutenne on meille tärkeä. Älkää räkikö....blablaaa
...eikä olla toisen p*rseessä kiinni....blaablaa.."

Lopuksi se päättyy aina lauseeseen, joka saa mulla jo oksennuksen kutittamaan kurkkua ja ihon vesikelloille: "pidetään toisistamme huolta".
Tuo loppulause kieltämättä muistuttaa idealtaan lausetta "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi". Aikaansaako se kutinaa?

Aargh!!! Taas se pappi sanoi sen!
 
r0s
Huomenta!

Aurinko porotti silmään, heräsin. :D

Nii ja mä kullä seurustelin koko lukioajan saman, samanikäisenm, pojan kanssa. Ja olisin välittänyt eteenpäinkin mutta se ei niin välittänyt musta vaan halusi kokea sinkkuelämää ja muitakin.

Ja tytär taas, joka nyt kirjoitti, tanssi vanhojentanssinsa vuotta vanhemman poikaystävänsä kanssa koska ne pojat, todella, ovat kortilla.
 
Huomenta! Ihana auringon paiste:love:.
To doo-listalla olisi tänään kalusteiden kasaamista ja purkamista, onneks mies saa hoitaa purun mut mä joutunen sit täytteleen lipastojen laatikot, ja mä vihaan sitä et pitää arpoo roskiin menevien ja säilytettävien romujen välillä:cautious:
Lisäksi siivoomista, nuo on saaneet viime viikon iltahukien aikaan tän kämpän karseeseen kuntoon ja upean auringon paisteen vuoksi pitäisi mennä ulos opettaan nuorinta ajaan fillarilla. Viimeks meni jo suht hyvin siihen asti kun itsevarmana karautti ruusupuskaan kun ei enää keskittynyt, sitten nypittiinkin piikkejä käsistä:rolleyes:.
 
Huomenta! Ihana auringon paiste:love:.
To doo-listalla olisi tänään kalusteiden kasaamista ja purkamista, onneks mies saa hoitaa purun mut mä joutunen sit täytteleen lipastojen laatikot, ja mä vihaan sitä et pitää arpoo roskiin menevien ja säilytettävien romujen välillä:cautious:
Lisäksi siivoomista, nuo on saaneet viime viikon iltahukien aikaan tän kämpän karseeseen kuntoon ja upean auringon paisteen vuoksi pitäisi mennä ulos opettaan nuorinta ajaan fillarilla. Viimeks meni jo suht hyvin siihen asti kun itsevarmana karautti ruusupuskaan kun ei enää keskittynyt, sitten nypittiinkin piikkejä käsistä:rolleyes:.
Mutta ajattele niin että ruusupuska on oikein hyvä opettaja. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä