Se laskee päivän kalorit yms. ja näet tavoitteetMiksi?
Se laskee päivän kalorit yms. ja näet tavoitteetMiksi?
on perrrrvoa olla paljokas eli nymfoNo en sentään peewo niinku sinä
Mä taas ihmettelen sitä, että on halukas, mutta asuu yksin eikä ees auta puutteessa olevii miehii. Sehän ois ihan win-win tilanne. Jos mää oisin nainen, niin antaisin pölöjen tarjota ruoatkin joka päiväon perrrrvoa olla paljokas eli nymfo
ota mallia mekosta, sille piisaa kohtuullinen määrä eli lauantaisin saunan ja kymppiuutisten jälkeen
pistämätön strategia ja toimisin samoinMä taas ihmettelen sitä, että on halukas, mutta asuu yksin eikä ees auta puutteessa olevii miehii. Sehän ois ihan win-win tilanne. Jos mää oisin nainen, niin antaisin pölöjen tarjota ruoatkin joka päivä
Niin ja asuisin kyl yksin, en mä ketään palveltavaa ottais...
mutta jos ne alkas saamaan pimpulaan niin eivät olisi enää niin puutteessa eikä tulis enää reisillePuutteessa olevista miehistä ei kyl oo iloa ku se on työntö ja hyvällä tuurilla toinenkin ja siinä se sit.
Ei oo kokemusta muista kuin itsestäni, mutta ei oo kyl ikinä noin käynyt, vielä...Puutteessa olevista miehistä ei kyl oo iloa ku se on työntö ja hyvällä tuurilla toinenkin ja siinä se sit.
Se laskee päivän kalorit yms. ja näet tavoitteet
ja kaikki teams paltsut päättyy toivotukseen:Aargh!!!
...alkaa tulla korvista joka kaupassa alkava litania.
"Hyvät asiakkaat, turvallisuutenne on meille tärkeä. Älkää räkikö....blablaaa
...eikä olla toisen p*rseessä kiinni....blaablaa.."
Lopuksi se päättyy aina lauseeseen, joka saa mulla jo oksennuksen kutittamaan kurkkua ja ihon vesikelloille: "pidetään toisistamme huolta".
Tuo "pysytään terveenä" sairastuttaa melkein jo enemmän.ja kaikki teams paltsut päättyy toivotukseen:
pysytään terveinä
En mää välitä tuntemattomien kanssa. Eikä nykyään tarjota ruokaa. Viinaa korkeintaan.Mä taas ihmettelen sitä, että on halukas, mutta asuu yksin eikä ees auta puutteessa olevii miehii. Sehän ois ihan win-win tilanne. Jos mää oisin nainen, niin antaisin pölöjen tarjota ruoatkin joka päivä
Niin ja asuisin kyl yksin, en mä ketään palveltavaa ottais...
No on teillä ongelmatAargh!!!
...alkaa tulla korvista joka kaupassa alkava litania.
"Hyvät asiakkaat, turvallisuutenne on meille tärkeä. Älkää räkikö....blablaaa
...eikä olla toisen p*rseessä kiinni....blaablaa.."
Lopuksi se päättyy aina lauseeseen, joka saa mulla jo oksennuksen kutittamaan kurkkua ja ihon vesikelloille: "pidetään toisistamme huolta".
On!!No on teillä ongelmat
Naiselle tyhjään vattaan viinaa, niin känni tulee nopeampaan ja mies saa todennäköisemmin?En mää välitä tuntemattomien kanssa. Eikä nykyään tarjota ruokaa. Viinaa korkeintaan.
Heitä suosiolla vihreet roskiin samantien, niin säästyt vaivalta.Yritän olla trendikäs.
Jahka ollaan grillattu, teen vielä loppuviikonlopuksi parsapizzaa johon tulee tomaattipestoa, parmesania ja rucolaa.
Koska muksut ei kuitenkaan sitä syö, ostin jo lisäksi jauheliha- ja pekonipizzan ainekset.
Mä oon kokeilunhaluinen uusien ruokien suhteen.Heitä suosiolla vihreet roskiin samantien, niin säästyt vaivalta.
Nettituttujen ehdottelut on niitä parhaimpia vinkkejäMä oon kokeilunhaluinen uusien ruokien suhteen.
Kokeilin mä täs yhden nettitutun ehdottamaa sipulinyyttiä foliossa ja grillissä, se se vasta uhkarohkeaa oli.
Sen takia mulla on aina taskumatti ja -teppo messissänaiselle tarjottu viina on yleensä hyvö sijoitus
Oliko sipulinyytit hyviä? Oliko ne valkosipuleita vai tavallisia?Mä oon kokeilunhaluinen uusien ruokien suhteen.
Kokeilin mä täs yhden nettitutun ehdottamaa sipulinyyttiä foliossa ja grillissä, se se vasta uhkarohkeaa oli.