Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
on perrrrvoa olla paljokas eli nymfo

ota mallia mekosta, sille piisaa kohtuullinen määrä eli lauantaisin saunan ja kymppiuutisten jälkeen
Mä taas ihmettelen sitä, että on halukas, mutta asuu yksin eikä ees auta puutteessa olevii miehii. Sehän ois ihan win-win tilanne. Jos mää oisin nainen, niin antaisin pölöjen tarjota ruoatkin joka päivä :)

Niin ja asuisin kyl yksin, en mä ketään palveltavaa ottais...
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja ruuttis
Aargh!!!
...alkaa tulla korvista joka kaupassa alkava litania.
"Hyvät asiakkaat, turvallisuutenne on meille tärkeä. Älkää räkikö....blablaaa
...eikä olla toisen p*rseessä kiinni....blaablaa.."

Lopuksi se päättyy aina lauseeseen, joka saa mulla jo oksennuksen kutittamaan kurkkua ja ihon vesikelloille: "pidetään toisistamme huolta". :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Aargh!!!
...alkaa tulla korvista joka kaupassa alkava litania.
"Hyvät asiakkaat, turvallisuutenne on meille tärkeä. Älkää räkikö....blablaaa
...eikä olla toisen p*rseessä kiinni....blaablaa.."

Lopuksi se päättyy aina lauseeseen, joka saa mulla jo oksennuksen kutittamaan kurkkua ja ihon vesikelloille: "pidetään toisistamme huolta".
ja kaikki teams paltsut päättyy toivotukseen:

pysytään terveinä
 
  • Vihainen
Reactions: Echo
Mä taas ihmettelen sitä, että on halukas, mutta asuu yksin eikä ees auta puutteessa olevii miehii. Sehän ois ihan win-win tilanne. Jos mää oisin nainen, niin antaisin pölöjen tarjota ruoatkin joka päivä

Niin ja asuisin kyl yksin, en mä ketään palveltavaa ottais...
En mää välitä tuntemattomien kanssa. Eikä nykyään tarjota ruokaa. Viinaa korkeintaan.
 
Aargh!!!
...alkaa tulla korvista joka kaupassa alkava litania.
"Hyvät asiakkaat, turvallisuutenne on meille tärkeä. Älkää räkikö....blablaaa
...eikä olla toisen p*rseessä kiinni....blaablaa.."

Lopuksi se päättyy aina lauseeseen, joka saa mulla jo oksennuksen kutittamaan kurkkua ja ihon vesikelloille: "pidetään toisistamme huolta".
No on teillä ongelmat
 
vierailija
Mä oon kokeilunhaluinen uusien ruokien suhteen.

Kokeilin mä täs yhden nettitutun ehdottamaa sipulinyyttiä foliossa ja grillissä, se se vasta uhkarohkeaa oli.
Oliko sipulinyytit hyviä? Oliko ne valkosipuleita vai tavallisia?

Mä rakastan valkosipuleita grillissä! Nami! Pala leikataan pois valkosipulin päältä, jotta kynnet näkyvät, hiukan öljyä ja yrttisuolaa, kääritään folioon ja grillataan. Ihania!
Näitä voi syödä vaikka kuinka monta!
 

Yhteistyössä