Vau, kokeillaan tuotakin.Oliko sipulinyytit hyviä? Oliko ne valkosipuleita vai tavallisia?
Mä rakastan valkosipuleita grillissä! Nami! Pala leikataan pois valkosipulin päältä, jotta kynnet näkyvät, hiukan öljyä ja yrttisuolaa, kääritään folioon ja grillataan. Ihania!
Näitä voi syödä vaikka kuinka monta!
Noi valkosipulit on kyl hyviä.Oliko sipulinyytit hyviä? Oliko ne valkosipuleita vai tavallisia?
Mä rakastan valkosipuleita grillissä! Nami! Pala leikataan pois valkosipulin päältä, jotta kynnet näkyvät, hiukan öljyä ja yrttisuolaa, kääritään folioon ja grillataan. Ihania!
Näitä voi syödä vaikka kuinka monta!
Kyllä seksi kivointa selvinpäin on, kännissä joko sammuu toisen jynkytyksen aikana tai oksentaa toisen sukukalleuksille.naiselle tarjottu viina on yleensä hyvö sijoitus
Viinalla tarkoitin kaikkea alkoholia.Kyllä seksi kivointa selvinpäin on, kännissä joko sammuu toisen jynkytyksen aikana tai oksentaa toisen sukukalleuksille.
Sitä paitsi viina on pahaa
Kännissä kaikki sujuu näppärämmin, paitsi käytännön hommat...Viinalla tarkoitin kaikkea alkoholia.
Mulla seksi sujuu kännissäkin.
ei piä tarjota ku vähäsen, sen verran että estot häviääKyllä seksi kivointa selvinpäin on, kännissä joko sammuu toisen jynkytyksen aikana tai oksentaa toisen sukukalleuksille.
Sitä paitsi viina on pahaa
Henkilöt menee oikeisiin töihinjoko ootte muuten analysoineet, miksi uusista ylioppilaista vain 25% on poikia?
En, mutta vanhojentanssit voi olla aika tappelua.joko ootte muuten analysoineet, miksi uusista ylioppilaista vain 25% on poikia?
tuskin, ei 19v tytöt piittaa samanikäsistä pojistaEn, mutta vanhojentanssit voi olla aika tappelua.
ennenpitkää kaikki pomot on naisia, sitäkö haluat?Henkilöt menee oikeisiin töihin
Juu mut ei kaikki seurustellu kun olin lukiossa.tuskin, ei 19v tytöt piittaa samanikäsistä pojista
ne kattelee 22...25 vuotiaita
no ei munkaan aikaan mutta sen ikäset sinkut ei mun muistin mukaan korvaansa lotkauttaneet samanikäsille pojilleJuu mut ei kaikki seurustellu kun olin lukiossa.
Kenen kans ne sit tanssi?no ei munkaan aikaan mutta sen ikäset sinkut ei mun muistin mukaan korvaansa lotkauttaneet samanikäsille pojille
Ei mulle pomon sukupuolella merkitystä ole. Toisaalta mun alalla ei juuri naisia ole ja tuskin on tulossakaanennenpitkää kaikki pomot on naisia, sitäkö haluat?
ite tanssin yhen Ullan kanssa joka seukkaili meistä 7 vuotta vanhempaa Karia, muista en muistaKenen kans ne sit tanssi?
kohta tulee jos kaikki kouluja käyneet on pian naisiaEi mulle pomon sukupuolella merkitystä ole. Toisaalta mun alalla ei juuri naisia ole ja tuskin on tulossakaan
No eihän miehiä pian tarvitakaan mihinkään. Siihen tämä maailma on menossakohta tulee jos kaikki kouluja käyneet on pian naisia
eikös tässä ole suorittava taso jo vuosia kitissyt johdosta. saa kaipaamansa muutoksen.kohta tulee jos kaikki kouluja käyneet on pian naisia