Kutakuinkin joka yö läpi vuodentuulettakaa paikkojanne!
Kutakuinkin joka yö läpi vuodentuulettakaa paikkojanne!
Niin mä nukun nakuna muuten,paitsi menkkojen aikaanNukkukaa ihmiset alasti ja tuulettakaa paikkojanne!
Kutakuinkin joka yö läpi vuoden
No ei mitään... mä nukun pikkareissa.. en halua että peitto menee häppäreiden väliin tai jotain...Niin..?
en halua että peitto menee häppäreiden väliin tai jotain...
Se itseasiassa lähinnä pyörittää vaan sitä lämmintä ilmaa, eikä ihan hirveästi viilennä, paitsi jos vaik yöllä on ikkuna auki ja tuuletin siinä edessä työntämässä kylmempää ilmaa sisälle.Pieni pöytätuuletin ei välttämättä koko kroppaa viilennä tarpeeksi
En nuku.Nukkukaa ihmiset alasti ja tuulettakaa paikkojanne!
Ei sitä kannata sinme tunkeeNo ei mitään... mä nukun pikkareissa.. en halua että peitto menee häppäreiden väliin tai jotain...
Sit pitää valvoaEn nuku.
Ei sitten taas nukuta.
saattaa mennä sitä riskiä en ota
No ei kai se mene kun nukkuu siihen kääriytyneenä ja silleen, että se on vain _polvien_ välissä?
No voi köhnä....Ei sitten taas nukuta.
Jaa niin jos ei sitä saa vaikka pois sieltä, hukkuu pian koko peittosaattaa mennä sitä riskiä en ota
No mulla se menee AINA niin, että joko lakana/peitto on lattialla tai minä olen siellä...ja herään öisin kun vaihan asentoa, joten ei ole peitto/lakana vielä ikinä löytynyt jalkovälistäsaattaa mennä sitä riskiä en ota
Ei sitä kannata sinme tunkee
Ei se itsellään sinne möngi
Rohkeesti vaan kaik veks
Joo, musta aukko nielaiseeJaa niin jos ei sitä saa vaikka pois sieltä, hukkuu pian koko peitto
Jotenkin tuntuukin liian paljaalle jos nukkuu ilman housuja tai mitään.. siis silleen...No mulla se menee AINA niin, että joko lakana/peitto on lattialla tai minä olen siellä...ja herään öisin kun vaihan asentoa, joten ei ole peitto/lakana vielä ikinä löytynyt jalkovälistä
Mulla on niin tiukka aukko ettei sinne huku yhtään mikäänJoo, musta aukko nielaisee
Se tulee kyllä kalliiks joka yön jälkeen ostaa uus peitto. Pitäis olla sellane varastollinen sängyn vieressä valmiinaJoo, musta aukko nielaisee
No aika paljaanahan silloin kyllä onkinJotenkin tuntuukin liian paljaalle jos nukkuu ilman housuja tai mitään.. siis silleen...
Huomen aamulla kuitenkin ihmettelet et mihkäs se peitto nyt on kadonnut...?Mulla on niin tiukka aukko ettei sinne huku yhtään mikään
No vaikka on tiukka mutta jos imu on kova niin ei sille mitään mahda...Mulla on niin tiukka aukko ettei sinne huku yhtään mikään