vierailija
Liian... tuntuu pervolle ja sellaiselle että joku kyttää...No aika paljaanahan silloin kyllä onkin
Liian... tuntuu pervolle ja sellaiselle että joku kyttää...No aika paljaanahan silloin kyllä onkin
No se on hyvä Voit liittyä meidän keskusteluun siitä miten peitto voi kadota häppäreiden välissä olevaan mustaan aukkoonTiedoksi: juon viiniä.
Valkoista, rieslingiä. En ole kokenut tuollaisia peitto-ongelmia, kun nukun aina pyjama päälläNo se on hyvä Voit liittyä meidän keskusteluun siitä miten peitto voi kadota häppäreiden välissä olevaan mustaan aukkoon
Onko punaista vai valkoista viiniä?
Sulla on sellainen pieni näkymätön moraalinvartija vieressä heristelemässä sormea hetiLiian... tuntuu pervolle ja sellaiselle että joku kyttää...
Herttinen sentään, juppo!!Tiedoksi: juon viiniä.
Nam Kesälläkin pyjama? Eikö ahdista yhtään?Valkoista, rieslingiä. En ole kokenut tuollaisia peitto-ongelmia, kun nukun aina pyjama päällä
Sinäkin siis pelkäät että jotain menee sinneValkoista, rieslingiä. En ole kokenut tuollaisia peitto-ongelmia, kun nukun aina pyjama päällä
Juppo, joo! Mahtava sana!Herttinen sentään, juppo!!
Joo varmaanSulla on sellainen pieni näkymätön moraalinvartija vieressä heristelemässä sormea heti
Sellainen shortsipyjama Pelkällä viinillä mennään, mites siellä?Nam Kesälläkin pyjama? Eikö ahdista yhtään?
Onko sulla mitään viinin kyytipoikana?
Älä sinä kultaseni minun imuistani yhtään huolehdi, ne kyllä toimii ajallaan ja tavallaanNo vaikka on tiukka mutta jos imu on kova niin ei sille mitään mahda...
Eeeiii...Sinäkin siis pelkäät että jotain menee sinne
Juppo, joo! Mahtava sana!
Melko isot tissit.On kyllä isot uta reet sitten.
Jaa, mä huomasin sen kirjotusvirheenä vasta sun vastauksen jälkeenSe on ihana sana
Hyvä. mutta muista olla varovainen..Älä sinä kultaseni minun imuistani yhtään huolehdi, ne kyllä toimii ajallaan ja tavallaan
Mä olen tunnettu oikeinkirjoitusfanaatikko lähipiirissäniJaa, mä huomasin sen kirjotusvirheenä vasta sun vastauksen jälkeen
Vettä höräsin illalla, ja yhen banaanin, muutoin en taas töiden jälkeen oo mitään syöny kahvia pari kuppia.Sellainen shortsipyjama Pelkällä viinillä mennään, mites siellä?
Nami! Maistuisi mullekin, mutta nyt on matkan jäljiltä kaapit tyhjinäVettä höräsin illalla, ja yhen banaanin, muutoin en taas töiden jälkeen oo mitäön syöny kahvia pari kuppia.
Mut yleensä meillä on puna/valkoviinin kans ciabattaa, serranokinkkua ja aurajuustoo tai ciabattaa serranoo, fetaa ja oliiveja, tai ciabattaa, kylmäsavulohta ja tuorejuustoa, niitä on kiva napsia samalla
Toki menee viini pelkiltäänkin
Nää, mulla on tappi.Tuntuu olevan aika todellinen tuo peiton ja lakanan katoamis uhka.
Voisko se auttaa, jos ottaisitte yhteyttä @Rättikseen, hän vois ehkä keksiä jonkin esteen siihen aukon suulle, jonkin tapin tai topin.
Rättis on hyvin viisas ja kekseliäs mies.
Jestas eikai vaan a.nustappiNää, mulla on tappi.
Toistaseks ei ole vielä itsellä kadonnut, mutta pistetään vinkki muistiin jos sellane päivä tuleeLaittakaa tulppa yöksi jo tuntuu siltä että lakanat häviää.