vierailija
Ei pysty nukkumaan kun on niin kuuma
Ei pysty nukkumaan kun on niin kuuma
*yrittää vihellellä sut hereille*
Ei kai tähän aikaan vielä oikeesti nukutaEi pysty nukkumaan kun on niin kuuma
Mie luin ensin että yrität vietellä*yrittää vihellellä sut hereille*
Vaikka niinkinMie luin ensin että yrität vietellä
Tiedä vaikka on.Mie luin ensin että yrität vietellä
Luulisi ainakin pysyvän hereillä silloinVaikka niinkin
Mä viettel... siis viheltelen teille kaikille jotka nukkuun yritätteLuulisi ainakin pysyvän hereillä silloin
viet... viheltele vaanMä viettel... siis viheltelen teille kaikille jotka nukkuun yritätte
Mä alan vasta käynnistyyn näin illalla
Iske takaisinMulle iski väsy.
No voipi se sit olla parempi koittaa nukkua, jos saisit rytmejä korjailtua, mä voin viet...siis vihellellä vaikka huomennaMulle iski väsy.
No ei... tuskastuttaa vaan jo valmiiksi nukkumaan meneminen kun saa taas pyöriä hikisenä sängyssä...Ei kai tähän aikaan vielä oikeesti nukuta
Mä oon ihan ilta/yö eläin. Jos vois niin nukkusin päivät ja valvosin yötviet... viheltele vaan
Toiset käynnistyy paremmin aamulla, toiset illalla
Mä ehkä siinä puolessa välissä
Ota kylmä kostea pyyhe jalkojen ja otsan päälle, voi välillä viilentääNo ei... tuskastuttaa vaan jo valmiiksi nukkumaan meneminen kun saa taas pyöriä hikisenä sängyssä...
Mene yötöihin niin tienaat valvomisella.Mä oon ihan ilta/yö eläin. Jos vois niin nukkusin päivät ja valvosin yöt
Mut maailma ei pyöri mun rytmin mukaan
Tai kostea lakanaOta kylmä kostea pyyhe jalkojen ja otsan päälle, voi välillä viilentää
Ei se oikein istu perheelliselle, kun on aika pieniä lapsiaMene yötöihin niin tienaat valvomisella.
Täytyy kokeilla. mulla on välillä sängyssä kylmäkalle käärittynä johonkin kankaaseenOta kylmä kostea pyyhe jalkojen ja otsan päälle, voi välillä viilentää
Kostea pyyhe on hyvä kun sitä pyörittää vähän ilmassa niin jäähtyy uudelleenTäytyy kokeilla. mulla on välillä sängyssä kylmäkalle käärittynä johonkin kankaaseen
Patjat kastuu ja homehtuu.Tai kostea lakana
Jaa.Kyllä meillä töissä on yötyötä tekeviä pienten lasten vanhempia.Ei se oikein istu perheelliselle, kun on aika pieniä lapsia
No ei niin märkä, sitä paitsi monet ihmiset hikoilee likomäräksi patjansa joten ei ole sen kummempi. Toki ei kannata vetää peittoja ja päiväpeitteitä heti aamulla siihen päälle jotta kerkiää kuivua.Patjat kastuu ja homehtuu.
On varmasti, mä vaan sanoin ettei kauhean hyvä ratkaisu mun omasta näkökulmasta ja omat lapseni tuntien.Jaa.Kyllä meillä töissä on yötyötä tekeviä pienten lasten vanhempia.