No ei kastu eikä homehdu kun ei lakanan tarvia olla läpimärkä vaan kosteaPatjat kastuu ja homehtuu.
No ei kastu eikä homehdu kun ei lakanan tarvia olla läpimärkä vaan kosteaPatjat kastuu ja homehtuu.
Tuuletin on parempi.Kuka pystyy nukkumaan kosteissa lakanoissa
Tai no joo ja päälle...mitä mää oikein sua alleviivasinTarviiko se lakana allensa laittaa?
Kostea lakana päällä pystyy hyvin nukkumaanKuka pystyy nukkumaan kosteissa lakanoissa
Kostea lakana päällä pystyy hyvin nukkumaan
Eikun nyt mä tajusin mistä päätön puhuiKostea lakana päällä pystyy hyvin nukkumaan
Pieni pöytätuuletin ei välttämättä koko kroppaa viilennä tarpeeksiTuuletin on parempi.
Shhh....hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Mulla on lattiatuuletin. Kun se on sängyn päädyssä niin hyvin puhaltaa.Pieni pöytätuuletin ei välttämättä koko kroppaa viilennä tarpeeksi
Märkiä lakanoita ja hikisiä akkojaShhh....hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Lakanat on kuivana ja ei mulla ainakaan hiki oleMärkiä lakanoita ja hikisiä akkoja
Lakanat on kuivana ja ei mulla ainakaan hiki ole
Sekin siinä on vaarana. ei kannata suunnata tuuletinta ihan itseensä päin, ainakaan liian lähelle..Minä ainakin saan flunssan ja kipeän niskan jos tuuletin hyrrää koko yön puhaltamassa.
ei pystyKostean mirrin vieressä pystyy hyvin nukkumaan
Mä pystynei pysty