No ei mee, kyllä Mekko hoitaa. Mulla om vahva kutina tästä. Pakkohan jotain tehdä, jos joku kummittelee. Ei kaikkeen tarvitse alistua...Kauhuleffoja kahtoneena,en ite alkaisi leikkimään quijalaudalla,mönkään menee aina
No ei mee, kyllä Mekko hoitaa. Mulla om vahva kutina tästä. Pakkohan jotain tehdä, jos joku kummittelee. Ei kaikkeen tarvitse alistua...Kauhuleffoja kahtoneena,en ite alkaisi leikkimään quijalaudalla,mönkään menee aina
Mutta tarviiko sitä häätää pois? Kiltisti ollut mitä nyt ääntä pitää välillä. Saan nukkua yöt rauhassa.Oot rohkee. Mää en kyllä amatöörinä uskaltaisi
Muista kysyä sen nimi, niin sen karkottaminen on helpompaa
Mä oisin varmaan säikähtänyt niin pahasti, että oisin paskonut rikki koko pöntön.Mä en ala. Kun istuin pöntöllä niin suihkuverhon takana lattiakuivain kaatui lattialle.
Mä en edes säikähtänyt kun kolahti.Mä oisin varmaan säikähtänyt niin pahasti, että oisin paskonut rikki koko pöntön.
Mä en edes säikähtänyt kun kolahti.
Ei saunominen auta, jossei kärvennä itseään 200 asteessa korpuksi.Koronavirus ei pidä kuumasta, joten saunassa voi hyvin käydä
Miten sä rytistit menemään siellä pöntöllä?Mä en ala. Kun istuin pöntöllä niin suihkuverhon takana lattiakuivain kaatui lattialle.
Niin vois laittaa. Ihmettelen kun en ole koskenut kuivaimeen tänään.Toi on niin tuttu ääni meilläkin että harvemin edes hätkähtää.
Mun mielestä voisivat ihan vakiona laittaa jokaiseen kylppäriin pidikkeen (lastan tai kuivaimen) varrelle.
Mä ajattelin hetken et tarkoitit nuo kysyttäväksi sen laudan kauttaKysy ohi mennen,millainen paikka asua,ovatko tykänneet,onkos täällä kuollut ketään
Siis se virus ei elä niin kauaa saunan pinnoilla, joten tottakai voi saunoa, jos käyttää peflettiä, niin ei tartu koronavirus toisten persehiestäEi saunominen auta, jossei kärvennä itseään 200 asteessa korpuksi.
Hei @r0s
Pidät lapsen poissa koulusta? Onko teille tullut jotain infoa koululta?
Meille ei ole tullut mitään, ei edes että raahatkaa kirjoja kotiin.
Normisti väänsin paskaa ja tein ristikkoa.Miten sä rytistit menemään siellä pöntöllä?
Niin vois laittaa. Ihmettelen kun en ole koskenut kuivaimeen tänään.
*tukehtuu nauruun*Mä ajattelin hetken et tarkoitit nuo kysyttäväksi sen laudan kautta
Mä luulen, että pidän myös lapsen kotona maanantaina ja katson, miten homma etenee.Ei ole tullut muuta infoa kuin että kirjat pitää olla kotona (tosin ei yläastelaisella mitään pulpettia koulussa edes ole) ja että yhteystiedot pitää päivittää wilmaan.
Ja pidän! Loppuviikosta saa mennä ellei kouluja oo siihen mennessä suljettu.
Sä taisit pelottaa sitä kummitusta enemmän kuin se sua...Normisti väänsin paskaa ja tein ristikkoa.
Meille tuli Wilmassa viesti että pitää varuks pitää kaikki kirjat mukana. Ja että jos vanhemmat arvioivat koronaviruksen lapselleen erityisen vaaralliseksi lapselle pitää myöntää lupa poissaoloon. Ja jos on yhtään flunssaoiretta pitää jäädä kotiin.Hei @r0s
Pidät lapsen poissa koulusta? Onko teille tullut jotain infoa koululta?
Meille ei ole tullut mitään, ei edes että raahatkaa kirjoja kotiin.
Hyi voiks se tarttua perseen kauttakin?niin ei tartu koronavirus toisten persehiestä
Njaa...kuulostaa hankalalta ylipäätään sinne meno tämmösenä aikana...mulla on taas Pihlajakatu mielessä mut kuiteski sinne saunaan änkeis joku naapuri, sit naamat siniseksi ja jatkuu seuraavassa jaksossa.Siis se virus ei elä niin kauaa saunan pinnoilla, joten tottakai voi saunoa, jos käyttää peflettiä, niin ei tartu koronavirus toisten persehiestä
Varmaan riittää sielläkin päin kun sanot että lapsi yskäisi aamullaMä luulen, että pidän myös lapsen kotona maanantaina ja katson, miten homma etenee.
Mitä mun siniset silmäni näkevätkään, suhun on tarttunut koronakauhuNjaa...kuulostaa hankalalta ylipäätään sinne meno tämmösenä aikana...mulla on taas Pihlajakatu mielessä mut kuiteski sinne saunaan änkeis joku naapuri, sit naamat siniseksi ja jatkuu seuraavassa jaksossa.