Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kävin aamulla kauppareissulla. Ruokaa oli vaikka kuinka ja hiljaista. Eläköön syrjäseudut. :)

Vessapaperi tosin oli loppumaisillaan ja käsidesistä ei tietoakaan. Onneks meillä on ennestään molempia.

Mutta laskeskelin että montako kertaa piti käyttää autossa ollutta käsidesiä, kun ohjelmassa oli 2 marketia ja apteekkikäynti, ja sen jälkeen ruokakassien vienti mummolaan.
Tulos: ainakin 10 kertaa, vedin sillä myös auton ovenkahvat ja namikat ja aina kun käytin kännykkää.

Mukavaa kikkailua sormikkaidenkin kanssa. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Kävin aamulla kauppareissulla. Ruokaa oli vaikka kuinka ja hiljaista. Eläköön syrjäseudut.

Vessapaperi tosin oli loppumaisillaan ja käsidesistä ei tietoakaan. Onneks meillä on ennestään molempia.

Mutta laskeskelin että montako kertaa piti käyttää autossa ollutta käsidesiä, kun ohjelmassa oli 2 marketia ja apteekkikäynti, ja sen jälkeen ruokakassien vienti mummolaan.
Tulos: ainakin 10 kertaa, vedin sillä myös auton ovenkahvat ja namikat ja aina kun käytin kännykkää.

Mukavaa kikkailua sormikkaidenkin kanssa.
Jokos se koronaan varautuminen on iskenyt suhunkin?:sneaky:
Täällä ihmiset hamstras leipää ja jauhelihaa:rolleyes:

Mä oon synnynnäinen hamsteri niin et meillä on niin paljon safka-aineita ja pakkanen täynnä liha ja kasvistuotteita ettei oikein pysty edes hamstraamaan.
Sipulia huomasin hamstranneeni kun ostin niitä 5 vaikka kotona oli 2 eikä mulla oo niille edes mitään käyttösuunnitelmaa vielä:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
Jokos se koronaan varautuminen on iskenyt suhunkin?:sneaky:
Täällä ihmiset hamstras leipää ja jauhelihaa:rolleyes:

Mä oon synnynnäinen hamsteri niin et meillä on niin paljon safka-aineita ja pakkanen täynnä liha ja kasvistuotteita ettei oikein pysty edes hamstraamaan.
Sipulia huomasin hamstranneeni kun ostin niitä 5 vaikka kotona oli 2 eikä mulla oo niille edes mitään käyttösuunnitelmaa vielä:D
Itse en koronasta välitä mut mummolaa täytyy suojata. :)

Ainut että sen jälkeen mun mies istui autoon lähmäsine käpälineen. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Mekolle suihkuverho, okkei.:)

Onko Vallilan kuoseista mikään hyvä?



Katsoitko jo Elloksen ja Jotexin?



Ikeassa on kerran ollut YKSI hyväkuosinen suihkuverho, eli toivoa on sieltäkin löytää.:D
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mekolle suihkuverho, okkei.

Onko Vallilan kuoseista mikään hyvä?



Katsoitko jo Elloksen ja Jotexin?



Ikeassa on kerran ollut YKSI hyväkuosinen suihkuverho, eli toivoa on sieltäkin löytää.
Jotexilla ei ollut mitään kivaa. Eikä ikeassa, hemtexissä, sotkassa jne. Elloksella toimitus tais olla vain matkahuollon kautta.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä