Pitänee maistaa niin voi verrata.Ei oo tullu maistettua
Pitänee maistaa niin voi verrata.Ei oo tullu maistettua
Jokos se koronaan varautuminen on iskenyt suhunkin?Kävin aamulla kauppareissulla. Ruokaa oli vaikka kuinka ja hiljaista. Eläköön syrjäseudut.
Vessapaperi tosin oli loppumaisillaan ja käsidesistä ei tietoakaan. Onneks meillä on ennestään molempia.
Mutta laskeskelin että montako kertaa piti käyttää autossa ollutta käsidesiä, kun ohjelmassa oli 2 marketia ja apteekkikäynti, ja sen jälkeen ruokakassien vienti mummolaan.
Tulos: ainakin 10 kertaa, vedin sillä myös auton ovenkahvat ja namikat ja aina kun käytin kännykkää.
Mukavaa kikkailua sormikkaidenkin kanssa.
Itse en koronasta välitä mut mummolaa täytyy suojata.Jokos se koronaan varautuminen on iskenyt suhunkin?
Täällä ihmiset hamstras leipää ja jauhelihaa
Mä oon synnynnäinen hamsteri niin et meillä on niin paljon safka-aineita ja pakkanen täynnä liha ja kasvistuotteita ettei oikein pysty edes hamstraamaan.
Sipulia huomasin hamstranneeni kun ostin niitä 5 vaikka kotona oli 2 eikä mulla oo niille edes mitään käyttösuunnitelmaa vielä
Jotexilla ei ollut mitään kivaa. Eikä ikeassa, hemtexissä, sotkassa jne. Elloksella toimitus tais olla vain matkahuollon kautta.Mekolle suihkuverho, okkei.
Onko Vallilan kuoseista mikään hyvä?
Katsoitko jo Elloksen ja Jotexin?
Jotex – shoppaile kodinsisustusta netissä jotex.fi
Osta kodinsisustusta netistä. Suuri valikoima verhoja, vuodevaatteita, mattoja, huonekaluja, sisustusesineitä ja valaisimia. Sisustusta hyvään hintaan osoitteessa jotex.fi.www.jotex.fi
Ellos.fi - Vaatteita, kenkiä, huonekaluja & sisustusta
Ellos.fi – laaja valikoima kenkiä ja vaatteita, paljon kokoja ja edulliset hinnat. Kodinosastolta löydät upeita sisustusideoita.www.ellos.fi
Ikeassa on kerran ollut YKSI hyväkuosinen suihkuverho, eli toivoa on sieltäkin löytää.
Lidlissäkin on joskus suihkuverhojaJotexilla ei ollut mitään kivaa. Eikä ikeassa, hemtexissä, sotkassa jne. Elloksella toimitus tais olla vain matkahuollon kautta.
Suomessa on tosi huonosti suihkuverhovalikoimaa. Harvoin löytää edes kivoja petivaatteita.Jotexilla ei ollut mitään kivaa. Eikä ikeassa, hemtexissä, sotkassa jne. Elloksella toimitus tais olla vain matkahuollon kautta.
Voin katsoa sieltä. Sais halvalla.Lidlissäkin on joskus suihkuverhoja
Saa olla kuviota. Ei kukkasia. Ei monivärisiä. Ei muovista. Plussana violetin värinen.Suomessa on tosi huonosti suihkuverhovalikoimaa. Harvoin löytää edes kivoja petivaatteita.
Osaatko kertoa minkä tyylisestä pidät?
On ollut ties kuinka kauan. Tehty polyesteristä.onko olemassa suihkuverhoa joka ei ole muovia?
Tuo on ärsyttävää.Viikolla tuli tämäkin ärsytys...Mikä yhdistää kaikkia teenjuojia?
Se että ne jämävedet jätetään yöksi lillumaan vedenkeittimeen. Töissä on uudehkon vedenkeittimen pohja jo ruskea.
Vinkkaan jos tulee vastaan.Saa olla kuviota. Ei kukkasia. Ei monivärisiä. Ei muovista. Plussana violetin värinen.
no eikö seki oo muovia?On ollut ties kuinka kauan. Tehty polyesteristä.
PVC ja PEVA on muovia.no eikö seki oo muovia?
Juu. Vaikka toisaalta, itse juon teetä vain harvoin, joten ei jää se ruosteinen vedenkeitin itseä harmittamaan...Tuo on ärsyttävää.
And here we go again... Naapurilla on jopa 3 erilaista biisiä joita kuuntelee.