Ohan sielläkin limakalvoja.Hyi voiks se tarttua perseen kauttakin?
Ohan sielläkin limakalvoja.Hyi voiks se tarttua perseen kauttakin?
Olin havaitsevinani samaa päivemmälläMitä mun siniset silmäni näkevätkään, suhun on tarttunut koronakauhu
Kirjoituksissa on kuitenkin välimatka muihin kohtuullinen. Oot vain varovainen silloin kun menet sinne.Meidän opistolla kaikki muut lukiolaiset ovat nyt kotona ja opiskelevat etänä, paitti ei kirjoittajat...mietin vaan, että mulle annettiin just suositus etten lähtis pahemmin kotoa minnekään, eddä eddä ja duoda duoda, oisivat samalla siirtäneet loput kirjotukset ens syksylle...
Tuskin vaikuttaa gynegologiaanVoi hitsinpimpula. Mahtaako tässä nyt käydä niin, että mun loppukuun papakoekin peruuntuu. :S
Tätä käytettiin jo loppuviikollaVarmaan riittää sielläkin päin kun sanot että lapsi yskäisi aamulla
Onneks sentään suurimman osan ovat passittaneet kotiin... Mun mielestä tämmöisessä tilanteessa olis kyllä pitänyt siirtää tai sitten antaa mahdollisuus kirjoittaa myöhemmin kun epidemia on ohiMeidän opistolla kaikki muut lukiolaiset ovat nyt kotona ja opiskelevat etänä, paitti ei kirjoittajat...mietin vaan, että mulle annettiin just suositus etten lähtis pahemmin kotoa minnekään, eddä eddä ja duoda duoda, oisivat samalla siirtäneet loput kirjotukset ens syksylle...
Sitä voi käyttää niin kauan kuin epidemia on. Eihän sitä tiedä milloin se yskäisy on se "paha" yskäisyTätä käytettiin jo loppuviikolla
Mä eristäisin edelleen vain vanhukset ja huonokuntoiset yhteiskunnasta. Kaikki muut sais kokoontua asteittain porrastettuna koronabileisiin jossa koronapotilaat räkii ja yskii muiden päälle ja jäädään sen jälkeen karanteeniin-ja kas, se poppoo on tervehtynyt 3 viikon päästä ja valmis työelämään.Olin havaitsevinani samaa päivemmällä
Nii, ei kukaan pimpsallaan yski.Tuskin vaikuttaa gynegologiaan
Tätä käytettiin jo loppuviikolla
Niinpä, kun siitä muutenkin koko ajan puhutaan niin paljon (ja hyvä että puhutaan ja ollaan varovaisia)..Onneks sentään suurimman osan ovat passittaneet kotiin... Mun mielestä tämmöisessä tilanteessa olis kyllä pitänyt siirtää tai sitten antaa mahdollisuus kirjoittaa myöhemmin kun epidemia on ohi
Eikös joku korona muoto tarttunut jo samaan (lapseen?) Kiinassa toisen kerran?Mä eristäisin edelleen vain vanhukset ja huonokuntoiset yhteiskunnasta. Kaikki muut sais kokoontua asteittain porrastettuna koronabileisiin jossa koronapotilaat räkii ja yskii muiden päälle ja jäädään sen jälkeen karanteeniin-ja kas, se poppoo on tervehtynyt 3 viikon päästä ja valmis työelämään.
Helsingissä vois tehdä alueellisia jakoja: Pohjois-Haaga ja Töölö ottais räät vastaan ensin ja sulkeutuis karanteeniin, sit ööö Etelä-Haaga (onks semmone ku Etelä-Haaga olemas??).
Näin. Ei kaikki ois samaan aikaan teholla. Laumasuoja ois kesän alussa.
Sit vapautetaan vanhukset kirmaamaan kesälaitumille.
Tarttui. Tai en muista varmuudella oliko se joku hivenen muuntautunut.. @m1es varmaan muistaisi/tietäisi?Eikös joku korona muoto tarttunut jo samaan (lapseen?) Kiinassa toisen kerran?
Ja Englannissa synnyttäneellä naisella oli korona mikä oli tarttunut vastasyntyneeseen lapseen. Tämän vaikutuksista kehitykselle ei ole mitään dataaEikös joku korona muoto tarttunut jo samaan (lapseen?) Kiinassa toisen kerran?
Tai sitten testi on näyttänyt virheellisesti negatiivista ja sitten taas uudelleentestattuna positiivistaTarttui. Tai en muista varmuudella oliko se joku hivenen muuntautunut.. @m1es varmaan muistaisi/tietäisi?
Niin ja Kiinassa jollain vastasyntyneellä oli korona, mutta miten mä muistelen ettei sillä äidillä taas ollut?Ja Englannissa synnyttäneellä naisella oli korona mikä oli tarttunut sastasyntyneeseen lapseen. Tämän vaikutuksista kehitykselle ei ole mitään dataa
En muista. Hoitohenkilökunta levittää virusta HUSsin sydänlääkärin tyyliin...Niin ja Kiinassa jollain vastasyntyneellä oli korona, mutta miten mä muistelen ettei sillä äidillä taas ollut?
Mä eristäisin edelleen vain vanhukset ja huonokuntoiset yhteiskunnasta. Kaikki muut sais kokoontua asteittain porrastettuna koronabileisiin jossa koronapotilaat räkii ja yskii muiden päälle ja jäädään sen jälkeen karanteeniin-ja kas, se poppoo on tervehtynyt 3 viikon päästä ja valmis työelämään.
Helsingissä vois tehdä alueellisia jakoja: Pohjois-Haaga ja Töölö ottais räät vastaan ensin ja sulkeutuis karanteeniin, sit ööö Etelä-Haaga (onks semmone ku Etelä-Haaga olemas??).
Näin. Ei kaikki ois samaan aikaan teholla. Laumasuoja ois kesän alussa.
Sit vapautetaan vanhukset kirmaamaan kesälaitumille.
Echon koronabileisiin lähettämää miestään lukuunottamatta taitaisi olla kovin olematon tuo osallistujamäärä. Echon miehen saamat keuhko- ja kivesvauriot toki toisivat erinomaisen tuloksen, Mies ei jaksaisi tehdä mitään hengästyttävää eikä niitä paukkujakaan siihen enää olisi....Mä en ainakaan luovuta kolmannesta keuhkokapasiteetistani koronalle vastaanpanematta.
Tuota uudelleeninfektoitumista on raportoitu, mutta siihen saattavat olla syynä myös testivirheet - joko niin, ettei tauti vielä ollutkaan parantunut, virheellisiä negatiivisia testituloksia on muutenkin tullut. Toinen mahdollisuus on, että jälkimmäinen testi on virheellinen positiivinen - se siis reagoisi koronan jäänteisiin. Ikävin mahdollisuus olisi se, että korona jäisi piileskelemään osalle potilaista pysyvästi, siis HIVin tapaan (HIV on myös eläinperäinen virus).Tarttui. Tai en muista varmuudella oliko se joku hivenen muuntautunut.. @m1es varmaan muistaisi/tietäisi?