Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Hei @r0s

Pidät lapsen poissa koulusta? Onko teille tullut jotain infoa koululta?

Meille ei ole tullut mitään, ei edes että raahatkaa kirjoja kotiin.

Ei ole tullut muuta infoa kuin että kirjat pitää olla kotona (tosin ei yläastelaisella mitään pulpettia koulussa edes ole) ja että yhteystiedot pitää päivittää wilmaan.

Ja pidän! Loppuviikosta saa mennä ellei kouluja oo siihen mennessä suljettu.
 
Ei ole tullut muuta infoa kuin että kirjat pitää olla kotona (tosin ei yläastelaisella mitään pulpettia koulussa edes ole) ja että yhteystiedot pitää päivittää wilmaan.

Ja pidän! Loppuviikosta saa mennä ellei kouluja oo siihen mennessä suljettu.
Mä luulen, että pidän myös lapsen kotona maanantaina ja katson, miten homma etenee.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hei @r0s

Pidät lapsen poissa koulusta? Onko teille tullut jotain infoa koululta?

Meille ei ole tullut mitään, ei edes että raahatkaa kirjoja kotiin.
Meille tuli Wilmassa viesti että pitää varuks pitää kaikki kirjat mukana. Ja että jos vanhemmat arvioivat koronaviruksen lapselleen erityisen vaaralliseksi lapselle pitää myöntää lupa poissaoloon. Ja jos on yhtään flunssaoiretta pitää jäädä kotiin.
Meidän muksulla on ihan pientä nuhaa niin saa olla ainakin ens viikon pois, katotaan sit mikä tilanne täällä on, josko olis jo koulutkin kiinni...
 
Siis se virus ei elä niin kauaa saunan pinnoilla, joten tottakai voi saunoa, jos käyttää peflettiä, niin ei tartu koronavirus toisten persehiestä
Njaa...kuulostaa hankalalta ylipäätään sinne meno tämmösenä aikana...mulla on taas Pihlajakatu mielessä mut kuiteski sinne saunaan änkeis joku naapuri, sit naamat siniseksi ja jatkuu seuraavassa jaksossa.
 
  • Vau!
Reactions: Elena777

Yhteistyössä