voi eikä ole ees vaikeeta
En suostu kokeilemaan. En edes harkitse!
voi eikä ole ees vaikeeta
Mitä sä kiukutteletHöpönlöö, vanhin poika lähti äsken ja hän kyllä nukahti hetkeks sohvalle syönnin jälkeen..mitä sää koko ajan puutut mun asioihin??
Olen huomannut saman, että riippuu ihan siitä mistä ne ostaa ovat rapeita vai vetisiä...kerran ostin muutaman tuosta ihan lähimarketista (tiskiltä tietysti) ja ne oli kyllä ihan kamalan makuisia...makeahkoja ja vetisiäTää oli eritoten hyvä! Mehevä mutta ei sisältä epäilyttävän punertava. Pinnalta rapeanruskea. Ja maku perinteisen paahteinen.
Lähiaikoina olen huomannut selkeää laatuvaihtelua. Jostain sain toissaviikolla mauttomia ja viime viikolla työmaan lähikaupassa myytiin hintaan 2.99 kilo mutta ne olivat tosi pieniä ja kuivahkoja.
kaikkea pitää kokeillaEn suostu kokeilemaan. En edes harkitse!
Ei kissalleTapelkaa, tapelkaa...mä pöllin sillä välin ne viimeset koivet mulle ja kissalle iltapalaks
Niin kauan kun sinä ja minä ei tunneta toisiamme, tai olla toistemme kanssa tekemisissä...sinä et sanele mistä tuo kissa tykkää ja se tykkää kanasta ja saa maistaa sitä aina sillon tällönEi kissalle
Paitsi ei pyöröovista hiihtämistä.kaikkea pitää kokeilla
Melkis pakko koettaa.Paitsi ei pyöröovista hiihtämistä.
Pyydä nyxää veistämään uudetMelkis pakko koettaa.
Paitsi että mun suket taitavat olla eksällä.
no tuota ilman pärjää hyvinPaitsi ei kakkoseen jyystämistä.
Täytyykin kattoo seuraavan kerran Porin prismassa josko löytyis..Näille sushipalleroille https://www.foodie.fi/entry/yoko-san-sushi-230-g/6409410064741 sen sijaan ei erityismainintaa. Ei herkullisuudesta eikä huonoudesta.
Kelpasivat ruoaksi.
Täytyykin kattoo seuraavan kerran Porin prismassa josko löytyis..
älä ny poriin meeTäytyykin kattoo seuraavan kerran Porin prismassa josko löytyis..
Sanelen kyllä.Niin kauan kun sinä ja minä ei tunneta toisiamme, tai olla toistemme kanssa tekemisissä...sinä et sanele mistä tuo kissa tykkää ja se tykkää kanasta ja saa maistaa sitä aina sillon tällön
Mäkin katson
Mies katsoo jotain kaameaa paisetohtori-ohjelmaa.
Miten kelleen tulee edes mieleen tuottaa moinen?
Mäkin katson
Meillä mies ei pysty katsomaan. Mua ei häiritse,se on jollain tavalla kiehtovaa
Miksi en?älä ny poriin mee
Sanoppa muuta...ihan kamala ohjelma
Mies katsoo jotain kaameaa paisetohtori-ohjelmaa.
Miten kelleen tulee edes mieleen tuottaa moinen?
mutta ku siellä on porilaisiaMiksi en?
Siellä on kivaa, tigersit ja muut