Porilainen kaikilla mausteilla
mutta ku siellä on porilaisia
mutta ku siellä on porilaisia
Poriin? Eikä! Kaik korit ja torit ja muut.
Ärrimörritmutta ku siellä on porilaisia
Huomenta
ja kissa mitään yrittänyt herätellä, nukkuu vaatehuoneessa.
Väsyttää ja heräsin ilman peittoa, nyt myös paleltaa ja kaikenlisäks näin ihan ihme painajaisia
Kyllä mä meen kanssa nukkumaan kohta, väsyttää niin ettei ajatus kunnolla kulje.Sä heräät ja mulla on nukkuaika alle tunnissa.
Ei toi vielä mitään, mutta mietis savonmurretta vaikkapa ihan vaan sänkypuheessahttp://paulaeskola.blogspot.com/2011/06/ko-tulet-porrii-su-pannaa-parekorrii-ja.html
Mä muistan ton sanonnan!
Voihan tuo vierailija olla kanojen ystävä. Mitä tuumaisit, jos hän kertoisi silloin tällöin antavansa kanoille jauhettua kissanlihaa?Niin kauan kun sinä ja minä ei tunneta toisiamme, tai olla toistemme kanssa tekemisissä...sinä et sanele mistä tuo kissa tykkää ja se tykkää kanasta ja saa maistaa sitä aina sillon tällön
Aa arska ilman alushousujaKommando näkyisi ysiltä subilta, en jaksa tehdä dippiä
On se nyt eri juttu syödä lemmikkikissaa kuin kanaa...ja onhan, älä ala vänkyttämään vastaan!Voihan tuo vierailija olla kanojen ystävä. Mitä tuumaisit, jos hän kertoisi silloin tällöin antavansa kanoille jauhettua kissanlihaa?
Tuli tuosta porin murteesta mieleen, mikä/mitkä on teidän lempimurre?
Mä oon tykänny aina jostain syystä Oulun murteesta
Ja tietenkin aito Tampereen murre on melkoisen läsnä sydäntä
kaenuun murre tietenniTuli tuosta porin murteesta mieleen, mikä/mitkä on teidän lempimurre?
Mä oon tykänny aina jostain syystä Oulun murteesta
Ja tietenkin aito Tampereen murre on melkoisen läsnä sydäntä
Tunnetasolla toki minkä tahansa lemmikin syöminen voi tuntua pahalta, mutta ei kanalla ja kissalla muuta eroa ole. Voisin siis syödä kissaa siinä kuin kanaakin, pitäisi vain olla kunnolla kypsennettyä.On se nyt eri juttu syödä lemmikkikissaa kuin kanaa...ja onhan, älä ala vänkyttämään vastaan!
Tunnetasolla toki minkä tahansa lemmikin syöminen voi tuntua pahalta, mutta ei kanalla ja kissalla muuta eroa ole. Voisin siis syödä kissaa siinä kuin kanaakin, pitäisi vain olla kunnolla kypsennettyä.
No nii ja nyt ei sitten väsytä enää
Älä nukahda koska tulen sitten syömään sun kissanNo nii ja nyt ei sitten väsytä enää
Sopii tulla yrittämään, on vaan sen verran sisukas kissa, että saattaa syödä sinut.Älä nukahda koska tulen sitten syömään sun kissan
Sopii tulla yrittämään, on vaan sen verran sisukas kissa, että saattaa syödä sinut.
Siitähän se elokuvan nimikin tuleeAa arska ilman alushousuja
En kissanruoan mausta tiedä mutta haisee ainakin todella voimakkaalle.No ehkä maku.
Kissanruoka on aikas mautonta, tuskin siitä kovin herkullista paistia kasvaa.
Syön herne keittoa ja sitten leikin kikkelilläni