Myöntää ne kun meen paikalle väkisin ja huokaan rajalla sanan ''asylum''Sulle ei enää sinne viisumia myönnetä.
Myöntää ne kun meen paikalle väkisin ja huokaan rajalla sanan ''asylum''Sulle ei enää sinne viisumia myönnetä.
Nii, valveilla ois ollu rauhallisempaaEn kerennyt kysymään, koska pakenin juosten tornaadoja
Turvonnut olet kun joit jouluna viinaa kuin si ka.Eiks se mee just päinvastoin, eli raju ilmehtiminen se vasta ryppyjä tekeekin?
Mä huomasin että kesän jälkeen mulle oli tullu kulmakarvojen väliin pystysuora kiukkuryppy, kun ajelin autoa eikä aina ollu auringonpaisteella arskoja nenällä.
Nyt kun oon yrittäny pitää ilmeetöntä/lauhkean lempeää ilmettä nii se ryppy on hävinny!
Tai sit mä oon lihonu naamasta ku sika
Sit sanot unimaan rajalla olevas joku 12-v.Liisa ihmemaassa ja ne päästää sut sinne, mut oikeesti siellä unimaassa rynnistää joku keski-ikäne palstamammaMyöntää ne kun meen paikalle väkisin ja huokaan rajalla sanan ''asylum''
Mitäs vikaa botoxissa on?Mekalle: No kyllähän sitä viittii, jos ei halua näyttää botoximonsterilta
Punkkua vain, 1-2 lasia päivässä. Mut pöydällä joulusiasta eli kinkusta transportoitui jotenki oudosti iso siivu mun mahaan.Turvonnut olet kun joit jouluna viinaa kuin si ka.
Punkkua vain, 1-2 lasia päivässä. Mut pöydällä joulusiasta eli kinkusta transportoitui jotenki oudosti iso siivu mun mahaan.
Joulusuklaat ne vasta outoja oli, ensin ne oli pöydällä - sit ne oli hävinny näkyvistä
Limulle.. juupajuuMä läksin limulle nurkkabaariin.
Lääkekuuri päällä niin alkoa ei juoda. Sitten ens vuoden puolella.Limulle.. juupajuu
Lääkekuuri päällä niin alkoa ei juoda. Sitten ens vuoden puolella.
Mies piilotti eilen loput joulusuklaat multa ja lapsilta. Olin varma etten halua suklaata kun sitä on vedetty kilokaupalla, mut nyt etsin kuumeisesti kaappeja läpi...
Hienoa kun osat suhtautua asiaan hyvin.Nyt on sen verran harmaita hiuksia että on aika kivan näköistä. Tukka on tumma.
Miks piilotti ?Mies piilotti eilen loput joulusuklaat multa ja lapsilta. Olin varma etten halua suklaata kun sitä on vedetty kilokaupalla, mut nyt etsin kuumeisesti kaappeja läpi...
Joo ja riipputissejä ja prsettä, silmäpusseja, vrtsankarkailua ja muuta mukavaaHienoa kun osat suhtautua asiaan hyvin.
(Jestas, unohdin että harmaitakin saa alkaa kytätä ryppyjen lisäks )
Turha kytätä,kyl ne tulee muutenkin jos on tullakseenHienoa kun osat suhtautua asiaan hyvin.
Voi Echo Lohduttaudu ajatuksella että 10 vuoden päästä kun katsot tämän hetken kuvia itsestäsi niin toteat että: "Voi minua hassua, eihän mulla tuolloin ollut juuri edes ryppyjä, mistä silloin stressasinkaan."Mä tarvitsisin kosmetologilta jonku mutanaamion jota pidetään 24/7/365, niin peittyisi ainaki nää alkavat ja jo kehittyneemmät rypyt.
Ikäkriisi, oi milloin hellität kuristusotettasi minusta?
Kiitos tuestasi, tää auttoki kauheestiJoo ja riipputissejä ja prsettä, silmäpusseja, vrtsankarkailua ja muuta mukavaa
Nii eli niitä on 10 vuoden päästä niinku Basset houndilla?Voi Echo Lohduttaudu ajatuksella että 10 vuoden päästä kun katsot tämän hetken kuvia itsestäsi niin toteat että: "Voi minua hassua, eihän mulla tuolloin ollut juuri edes ryppyjä, mistä silloin stressasinkaan."
Sellaset hopeaiset/helmen vaaleat on ihanatHienoa kun osat suhtautua asiaan hyvin.
Kiitos tuestasi, tää autto
Ja voi todeta myös ettei mulla ollut edes yhtään lääkitystäkään tuolloinVoi Echo Lohduttaudu ajatuksella että 10 vuoden päästä kun katsot tämän hetken kuvia itsestäsi niin toteat että: "Voi minua hassua, eihän mulla tuolloin ollut juuri edes ryppyjä, mistä silloin stressasinkaan."