vierailija
Nauti nyt ja ole tyytyväinen. Narise Sitten kun on tenat housuissa, tissit vyön alla ja tekarit hukassa.Kiitos tuestasi, tää auttoki kauheesti
Nauti nyt ja ole tyytyväinen. Narise Sitten kun on tenat housuissa, tissit vyön alla ja tekarit hukassa.Kiitos tuestasi, tää auttoki kauheesti
JooHienoa kun osat suhtautua asiaan hyvin.
(Jestas, unohdin että harmaitakin saa alkaa kytätä ryppyjen lisäks )
Kerran nyt JO ajattelet noin, niin sun tapauksessa varmaan kyllä.Nii eli niitä on 10 vuoden päästä niinku Basset houndilla?
Mä olen inhorealisti kaikille muille. Sit kun saan samaa kohtelua itse niin se kirpaisee!Nauti nyt ja ole tyytyväinen. Narise Sitten kun on tenat housuissa, tissit vyön alla ja tekarit hukassa.
No niin mäkin luulin. Luulin olevani joku seesteisyyden ilmentymä keski-ikäisenä, hymyillen vaan suopeasti kaikille jotka kehuu mun ekoja harmaita hiuksia ja naururyppyjä.Kerran nyt JO ajattelet noin, niin sun tapauksessa varmaan kyllä.
Echo, mitä väliä oikeesti? Olit ehkä viimosia naisnikkejä joita luulin järkeviks ja vähemmän turhamaisiks.
No se mesikäpp kyllä saa sut onnelliseksi. Sitä aina joudun tuomaan tuliaisiksiArvatkaa mitä!!
Mies tuli yhden kaverinsa luota. Ilmoitti ensin huonot ja sitten hyvät uutiset.
Huonot:
-Viimeset joulusuklaat on jossain välissä jo syöty (no, krhm, ei yllätä)
Hyvät:
-sen se kaveri oli käyny Virossa ja miehellä oli kädessään suklaalevy "Kalev Mesikäpp"(karhun eikä pervon tumputtajaäijän kuva) sekä Tales of Tallinn -suklaata!!
Ilta on pelastettu!
Toivottavasti ovat hyviä oikeesti jotta voit samalla suklaata mussuttaessas unohtaa tommoset edeltävät paskapuhees ja rypemiset joutavissa muka-ikähuolissa.Arvatkaa mitä!!
Mies tuli yhden kaverinsa luota. Ilmoitti ensin huonot ja sitten hyvät uutiset.
Huonot:
-Viimeset joulusuklaat on jossain välissä jo syöty (no, krhm, ei yllätä)
Hyvät:
-sen se kaveri oli käyny Virossa ja miehellä oli kädessään suklaalevy "Kalev Mesikäpp"(karhun eikä pervon tumputtajaäijän kuva) sekä Tales of Tallinn -suklaata!!
Ilta on pelastettu!
Ei mun ikäkriisit poissulje oikeita huolia.Toivottavasti ovat hyviä oikeesti jotta voit samalla suklaata mussuttaessas unohtaa tommoset edeltävät paskapuhees ja rypemiset joutavissa muka-ikähuolissa.
oliko perunahiutaleita siinä?Hyi örf...söin leipää ja tuli huono olo, sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja heikottaaoksettaapuklututtaa
Oliko gglutamaattia siinä salamissa?Karjalanpaisti valmistui ja nyt iltapalaa juustoja ja keksejä ja ilmakuivattua salamia ja glögiä.
Äh oliivit jäi jääkaappiin
Ei oleOliko gglutamaattia siinä salamissa?
*kiskoo raa'asti Tales of Tallinnia ja mielikuvituksessa vilisee yhdistelmä Sofi Oksasta, hansakauppiaita, keskiajan ihanaa tunnelmaa ja Venäjältä puhaltavaa kylmää lumipyryä*
Mä en oo edes avannut vielä omia suklaitaniMies piilotti eilen loput joulusuklaat multa ja lapsilta. Olin varma etten halua suklaata kun sitä on vedetty kilokaupalla, mut nyt etsin kuumeisesti kaappeja läpi...
Sama juttu saattaa hyvinkin olla miesten kohdalla edessäpäin.Joo ja riipputissejä ja prsettä, silmäpusseja, vrtsankarkailua ja muuta mukavaa
Tuu avaamaan jo oves, täällä ulkona on kylmä!Echo tule tänne syömään suklaata.. Avasin ekan konvehtirasian vasta tänään ja kiitos riittää jo.. Ja vielä on 5 kpl avaamattomia konvehtirasioita jäljellä ja suklaalevyjä ja kääreellistä fazerinaa ja dominosuklaita purkki täynnä.
Empä kysynyt leivältä.oliko perunahiutaleita siinä?
Mun makunystyrät alkoi täräjämään ja hyrisemään ja Pavlovin koiran kaltainen ehdollistuminen eli kuolaefekti käynnistyi...Me ollaan vielä kolme päivää hyvin vähärasvaisella dieetillä, joten tänään olli soija-etikkaliemessä kypsennettyjä chilillä maustettuja broilerinlihapullia (niin niistä saa mehukkaita vaikkei rasvaa ole edes viittä prosenttia) sekä soija-kalakastike-etikka"liemessä" (siis lisäilin aina tilkan vettä kun yritti palaa pohjaan wokattua paprikaa, porkkanaa sekä kiinankaalia. Ni ja riisinuudeleita täysjyväversiona vielä.
Joulukilo on alle viikossa tiessään!
Tää on muuten ikääntymisen ainut hyvä puoli. Voi olla lähes varma että kukaan ei sieppaa keski-ikäistä tanttaa yhtään mihinkään. Raiskaajat juoksee karkuun.Olipa ällöttävä ja limainen ukko tuossa 3096 Days elokuvassa
Ihan järkky kokemus olis tulla kidnapatuksi ja suljetuks jonnekin maanalaiseen kopperoon alistettuna ja raiskattuna
Onneks se tyttö pääsi pakoon.
Perustuiko tositapahtumiin?Olipa ällöttävä ja limainen ukko tuossa 3096 Days elokuvassa
Ihan järkky kokemus olis tulla kidnapatuksi ja suljetuks jonnekin maanalaiseen kopperoon alistettuna ja raiskattuna
Onneks se tyttö pääsi pakoon.