Joillekin kelpaa lampaansuolikin. Enkä nyt puhu makkarasta.Tää on muuten ikääntymisen ainut hyvä puoli. Voi olla lähes varma että kukaan ei sieppaa keski-ikäistä tanttaa yhtään mihinkään. Raiskaajat juoksee karkuun.
Joillekin kelpaa lampaansuolikin. Enkä nyt puhu makkarasta.Tää on muuten ikääntymisen ainut hyvä puoli. Voi olla lähes varma että kukaan ei sieppaa keski-ikäistä tanttaa yhtään mihinkään. Raiskaajat juoksee karkuun.
Onhan niitä sellasiakin miehiä, jotka tykkää vanhemmista naisistaTää on muuten ikääntymisen ainut hyvä puoli. Voi olla lähes varma että kukaan ei sieppaa keski-ikäistä tanttaa yhtään mihinkään. Raiskaajat juoksee karkuun.
PerustuiPerustuiko tositapahtumiin?
Mä olen limainen ja ällöttävä, kamala flunssa nääs...
Jaa se oli tästä tapauksesta.
Mä varmaan naurasin jos joku Pertti mut sieppais ja kuola valuis sillä kun kattois mun jenkkakahvoja.Onhan niitä sellasiakin miehiä, jotka tykkää vanhemmista naisista
Ei mutta oikeesti oli kyllä puistattava se mies...
Eikö ookkin??
Ihanaa, kerrankin (me kaksi) ollaan jostain samaa mieltä!!!!
Kävin kaupassa. Ja vähän harmittelin siellä kun ei ole suklaat alennuksessa siis jestasTuu avaamaan jo oves, täällä ulkona on kylmä!
No rryppsiöljyä ainakinEmpä kysynyt leivältä.
Mä en ole viettänyt hetkeäkään uima altailla lomareissuilla..paljon kivempi on mennä rannalle uimaan ja sitten lähteä kiertelemään ja tutustumaan paikkoihin.https://www.laspalmas.fi/patikointi/barrancodeloscernicalos/
Tonne pitää mennä!
En kyl, sit millään, tajua ihmisiä, jotka lentävät kanarialle lojumaan rantatuolissa hotellin uima-altaan vieressä.
Ooksä maistellu barbien varpaanväliä ?Etelän hotellien uima-altaiden vesi maistuu jollekin saippuan ja barbinuken varpaanvälin sekotukselle.
Ei sillä taida olla varpaanväliä, ne varpaat on sulatettu yhteenOoksä maistellu barbien varpaanväliä ?
Ai joo sää siis oot maistellu vaan barbien yhteensulautettuja varpaitaEi sillä taida olla varpaanväliä, ne varpaat on sulatettu yhteen
Barbit haisee niin muoville, varsinki hiukset että varpaat oon jättäny rauhaan. Samaa dunkkista nekin on.Ai joo sää siis oot maistellu vaan barbien yhteensulautettuja varpaita
Pissaista vettäKuka käskee maistelemaan uima-altaan vettä?
Anna mulle nyt vaan se lihapullien ohje äläkä kysy toista nolostuttavia kysymyksiä.Kuka käskee maistelemaan uima-altaan vettä?
Pissaa, kakkaa, napanöftää, deodoranttia, irronneita säärikarvoja, hajuvettä, aurinkovoidetta, ihosoluja, hilsettä...Pissaista vettä
Anna mulle nyt vaan se lihapullien ohje äläkä kysy toista nolostuttavia kysymyksiä.
*Lausuu huuliensa välistä nöyrän ja hiljaisen kiitoksen, kiitollisena kuiskaten*Broiskunjauhelipaketillinen. Ripsauta siihen vähän chiliä ja suolaa. Sekoita ja pyörittele palloiksi suoraan paistinpannulle. -joo, se on tahmaista ja pullerot jäävät "karvaisiksi" ellet läträä koko aikaa vedellä. Mä en jaksa.
Sit kippaat pannulle "liemeksi" desin vettä, puoli desiä soijaa ja noin ruokalusikallisen jonkinsortin etikkaa.
Ja alat "paistaa" pulleroita siinä. Lopulta neste on haihtunut ja saat niihin hieman paistopintaakin ja suunnilleen samaan aikaan ne alkavat olla kypsiä.
Rasvaprosentti just sen verran mitä jauhelihassa oli. Toimii porsaanjauhelihallakin. Miksei naudallekin.
*Lausuu huuliensa välistä nöyrän ja hiljaisen kiitoksen*
?pullerot jäävät "karvaisiksi"