Huomenta ja kiitosHuomenta, huomenta! Ja Kaisille paranemisia.
*halaus*Huomenta,riisipuuro hautumassa.
Pöh,mun oli tarkoitus käydä tänään kirjastossa,mutta enpä jaksa lähteä. On väsynyt olo ja tuntuu että flunssa/ kuume yrittää tosissaan iskeä,ollu jo pari päivää.
Savusiikaa vois mutta ei graavilohta. Graavilohi on pahaa.graavilohta, suolasiikaa....savusiikaa....vitsi alkoi tekemään mieli kalaa!
Peiton alle lepäämään.Huomenta,riisipuuro hautumassa.
Pöh,mun oli tarkoitus käydä tänään kirjastossa,mutta enpä jaksa lähteä. On väsynyt olo ja tuntuu että flunssa/ kuume yrittää tosissaan iskeä,ollu jo pari päivää.
ei graavilohi mitään raakaa kalaa ole vaan kypsennettyä se on sekin.Savusiikaa vois mutta ei graavilohta. Mä voin syödä lohta vain kypsennettynä.
Mutta se on pahaa.ei graavilohi mitään raakaa kalaa ole vaan kypsennettyä se on sekin.
ootko muuten milloin maistanut viimeksi? makuaistihan muuttuu yllättävän paljon ihmisen ikääntyessä, rupeekin maistumaan semmoset ruuat joita ei aikasemmin ole voinut kuvitellakaan syövänsä. mutta eipä sitä pakolla tartte mittään syyä.Mutta se on pahaa.
Uunissa paistettua pystyn syömään.
Osta pieni pala loimulohtaSavusiikaa vois mutta ei graavilohta. Mä voin syödä lohta vain kypsennettynä.
Siitä on pitkä aika. Mutta en viitsi ostaa sen takia että saatan tykätä siitä.ootko muuten milloin maistanut viimeksi? makuaistihan muuttuu yllättävän paljon ihmisen ikääntyessä, rupeekin maistumaan semmoset ruuat joita ei aikasemmin ole voinut kuvitellakaan syövänsä. mutta eipä sitä pakolla tartte mittään syyä.
Nää, ajattelin sellaista herkkua mitä ei kokata. Eikä lohi ole mun herkkua.Osta pieni pala loimulohta
Tai raakaa lohta ja tee siitä uunilohta
ok. onhan muutakin herkkua tiskillä tarjolla joten ei tuo taida graaviloheen kaatua.Siitä on pitkä aika. Mutta en viitsi ostaa sen takia että saatan tykätä siitä.
ok. onhan tuota muutakin herkkua tiskillä tarjolla joten eipä tuo taida graaviloheen kaatua.Siitä on pitkä aika. Mutta en viitsi ostaa sen takia että saatan tykätä siitä.
Niin ja herkkuja on muuallakin eikä vain tiskillä.ok. onhan tuota muutakin herkkua tiskillä tarjolla joten eipä tuo taida graaviloheen kaatua.
niinpä niin.Niin ja herkkuja on muuallakin eikä vain tiskillä.
Hyi örf...söin leipää ja tuli huono olo, sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja heikottaaoksettaapuklututtaa
Oho, mene pitkällesi vähäksi aikaa.Hyi örf...söin leipää ja tuli huono olo, sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja heikottaaoksettaapuklututtaa
Oisko joku verensokeri piikki tullut, kun en ollut syönyt mitään eilisen jälkeen..eilen taisin viimeks syödä joskus iltapäivällä.Oho, mene pitkällesi vähäksi aikaa.
Voi olla. Mitä sä noin vähän syöt.Oisko joku verensokeri piikki tullut, kun en ollut syönyt mitään eilisen jälkeen..eilen taisin viimeks syödä joskus iltapäivällä.
Voi herranjestas sentään sun kanssaOisko joku verensokeri piikki tullut, kun en ollut syönyt mitään eilisen jälkeen..eilen taisin viimeks syödä joskus iltapäivällä.
Ei se usko.Voi herranjestas sentään sun kanssa
Sun pitää muistaa syödä säännöllisesti, vähän kerrallaan.