Mahtava tuo Noituri sarja, itkettää
Mikä tuossa sarjassa on idea? Tai siis juoni? Mistä se kertoo/minkä tyyppinen sarja on? Mikä genre?Eikö ookkin??
Ihanaa, kerrankin (me kaksi) ollaan jostain samaa mieltä!!!!
Mahtava tuo Noituri sarja, itkettää
Mikä tuossa sarjassa on idea? Tai siis juoni? Mistä se kertoo/minkä tyyppinen sarja on? Mikä genre?Eikö ookkin??
Ihanaa, kerrankin (me kaksi) ollaan jostain samaa mieltä!!!!
Sitähän se juurikin haluaaSennii hävytön nulikka
Ellimaarin pitäs antaa sulle piiskaa psiille
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/The_Witcher_–_NoituriMikä tuossa sarjassa on idea? Tai siis juoni? Mistä se kertoo/minkä tyyppinen sarja on? Mikä genre?
Kato niin tiedätMikä tuossa sarjassa on idea? Tai siis juoni? Mistä se kertoo/minkä tyyppinen sarja on? Mikä genre?
Niin just kruttikselle kunnon piiskaus peffalleSennii hävytön nulikka
Ellimaarin pitäs antaa sulle piiskaa persiille
Ei se näyttelijä ole normaalisti musta niin hyvännäköinen mutta sille sopii sen väriset hiukset ja piilaritKato niin tiedät
Pointti on seKIN, että se päänäyttelijä noituri on niiiiin mielettömän komee ja se ääni...veikkaan, että saa rättiksenkin pöksyt kostumaan
Mutta pitäs olla tulevaisuudessakin varaa ostaa uusi tuote kun vanha loppuu. Hyvä tuote ei ole aina kallis.Niin, Voi laittaa omaa rahaa siihen lisäksi. 50 on jo hyvä pesämuna
Tarttee joskus vilasta, en oikein lämpene fantasiasarjoille mut jos se näyttelijä on niin herkku niin ehkä voi tehdä poikkeuksenKato niin tiedät
Pointti on seKIN, että se päänäyttelijä noituri on niiiiin mielettömän komee ja se ääni...veikkaan, että saa rättiksenkin pöksyt kostumaan
On siinä sarjassa myös halvempiakin tuotteita.Mutta pitäs olla tulevaisuudessakin varaa ostaa uusi tuote kun vanha loppuu. Hyvä tuote ei ole aina kallis.
Kurkkaa herkkuaTarttee joskus vilasta, en oikein lämpene fantasiasarjoille mut jos se näyttelijä on niin herkku niin ehkä voi tehdä poikkeuksen
No juu oli pakko kurkata, onhan seKurkkaa herkkua
Se sen näyttelijä on Henry Cavill joka on näytellyt teräsmiestä.No juu oli pakko kurkata, onhan se
Vielä enempi olis jos sil olis siniset silmät
Mä taas lämpenen...fantasia, seikkailu, komedia, kauhu, jännitys ja jonkun verran draama (Gilmoren tytöt esim.) tehoaa minuun...scifi ei yhtään....toiminta mjaaa emmä tiedä...joku Bruce Willis tyyppinen ehkä joo...ja vaan siksi koska on niin sööttiTarttee joskus vilasta, en oikein lämpene fantasiasarjoille mut jos se näyttelijä on niin herkku niin ehkä voi tehdä poikkeuksen
On esim. päivävoide. En tarvitse voidetta. En halua biothermiä. Ajatus oli jos jollakin on suositella hyvä tuote. Mä katson sitten liikkeestä.On siinä sarjassa myös halvempiakin tuotteita.
Mutta pitäs olla tulevaisuudessakin varaa ostaa uusi tuote kun vanha loppuu. Hyvä tuote ei ole aina kallis.
Ethän pahastu jo..KUN pakkaan itteni teiän reppuun?
Taitaa olla liian hoitava ja kosteuttava rasvaiselle iholle. Mä etin nyt seerumia tai naamiota.Tää on hinta-laatusuhteeltaa paras päivävoide. Ja tuoksuukin appelsiinijäätelölle.
Pakkautuu mukaan. Multa sujuu englanti ja olen hyvää seuraa.Ethän pahastu jo..KUN pakkaan itteni teiän reppuun?
Oon pieni ja pien syömänen, alkujännityksen jälkeen puhelias ja nauran paljon...mutta en aiheuta harmia
Taitaa olla liian hoitava ja kosteuttava rasvaiselle iholle. Mä etin nyt seerumia tai naamiota.