Juu. Mä teen sitä "jäynää" koko ajanMä voin kuvitella kun joku mies tekisi vastaavan jäynän naiselleen ja jemmais povariinsa kortsuja
Juu. Mä teen sitä "jäynää" koko ajanMä voin kuvitella kun joku mies tekisi vastaavan jäynän naiselleen ja jemmais povariinsa kortsuja
Käy nyt hyvä poika lekurissa ellet ole jo käynyt...On kyl hyvä kun olet haukun kaa elänyt 10 vuotta. Ruokkinut sen ja pitänyt huolta.
Sit kun itse on siinä kunnossa et ryömii pitkin kämppää ja saa lopulta ruokaa lautaselle. Lautanen eteen ja ryömimään kohti makkaria, haukku on sitä mieltä et lautanen lattialla on sen ruokaa. voitin kyl taiston ja sain syödäkseni.
Kävin. Parempi jo. Eiköhän sunnuntaina jo jumit ohi ole.Käy nyt hyvä poika lekurissa ellet ole jo käynyt...
Olenko mä jotenkin viallinen kun mun käsilakusta löytyy vaan kukkaro rahoille ja korteille, puhelin, meikkejä, purkkaa, mynthonrasia, nenäliinoja, terveyssiteitä, puhdistuspyyhkeitä, laastaria, särkylääkettä, närästyslääkettä, minitaskulamppu ja RUOKAVEITSI... mitvit... Mitä se siellä tekee..No mulla on näköjään mukana myös meikit, paperia, (3eri laatua) kyniä, kuusiokolosetti, varavirtapankki, erilaisia piuhoja muutama kymmentä metriä, läjä kortteja, topseja, kynsiviiloja ja kynsisakset, harja ja kampa, avaimia; kotiin autoon pyöriin ja virmaan, aurinkolasit, varahansikkaat, laastaria, läpinäkyvää kynsilakkaa, luistimiin uudet nauhat, deodoranttia ja edp, panadolia, muovipusseja, ruuvimeisseli, huulirasva, passi, erkkaa ISO rulla ja jotain epämääräistä nöyhtää. ( En käynyt läpi kaikkia taskuja )
Ja sitten leikit alvariinsa töissä murjaanien kuningasta ja laulat kahvihuoneessa ''Hoo-oo-oo, kun silmäni on musta...''Juu. Mä teen sitä "jäynää" koko ajan
Sun pitää kyllä jatkossa videoida tollaset tilanteet!On kyl hyvä kun olet haukun kaa elänyt 10 vuotta. Ruokkinut sen ja pitänyt huolta.
Sit kun itse on siinä kunnossa et ryömii pitkin kämppää ja saa lopulta ruokaa lautaselle. Lautanen eteen ja ryömimään kohti makkaria, haukku on sitä mieltä et lautanen lattialla on sen ruokaa. voitin kyl taiston ja sain syödäkseni.
pöhHuomenia juu.
Tulipa taas pyörittyä puoli yötä. Nokka meni tukkoon ja peitto putosi ja paita oli kiertynyt ihan vinksalleen ja ikkunaverhon raosta häikäisi naapurin jouluvalo ja patteri pulputti ja plaah.
Höh,halaushuonosti nukuttu täälläkin.
kiitos. ehkä tämän päivän saa jotenkin iltaan. vähäinenkin joulumieli karkas.Höh,halaus
Jaksamista toivottavasti joulumieli löytyy vieläkiitos. ehkä tämän päivän saa jotenkin iltaan. vähäinenkin joulumieli karkas.
niin.....Jaksamista toivottavasti joulumieli löytyy vielä
Mie oon kai outo nainen,kun mun käsilaukussa on yleensä vain kännykkä,lompakko ja nenäliina ja ehkä avaimet ja astmalääke.
Satunnaisesti voi olla särkylääkettä tai pastillirasia.
Jos on farkut jalassa,ni avaimetkin roikkuu ketjussa taskussa.
Eikä oo aina ees käsilaukukua mukana.
kiitos. ehkä tämän päivän saa jotenkin iltaan. vähäinenkin joulumieli karkas.
Mulla ei oo oikeastaan milloinkaan käsilaukkua.
Kukkaro ja känny mahtuvat taskuihin. Ni ja avaimet.
Huomenia juu.
Tulipa taas pyörittyä puoli yötä. Nokka meni tukkoon ja peitto putosi ja paita oli kiertynyt ihan vinksalleen ja ikkunaverhon raosta häikäisi naapurin jouluvalo ja patteri pulputti ja plaah.
Mie nousin vartin yli 7 ylös kun ei saanut nukuttua enää nenän tukkuisuuden takia
Halaukset teille Mä heräsin myös yöllä kun oli järkyttävä jano mut en jaksanut mennä juomaan, nyt on kurkku kipeä enkä tiedä johtuuko tuosta kun en silloin juonut vai onko se hiivatin flunssa iskemässä mullekkin Meillä on tytöillä ollut muutaman päivän flunssaa ja kurkkukipua. Jostain syystä meillä alkaa sairastelut aina just joulun korvillahuonosti nukuttu täälläkin.