Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
On kyl hyvä kun olet haukun kaa elänyt 10 vuotta. Ruokkinut sen ja pitänyt huolta.
Sit kun itse on siinä kunnossa et ryömii pitkin kämppää ja saa lopulta ruokaa lautaselle. Lautanen eteen ja ryömimään kohti makkaria, haukku on sitä mieltä et lautanen lattialla on sen ruokaa. voitin kyl taiston ja sain syödäkseni.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
On kyl hyvä kun olet haukun kaa elänyt 10 vuotta. Ruokkinut sen ja pitänyt huolta.
Sit kun itse on siinä kunnossa et ryömii pitkin kämppää ja saa lopulta ruokaa lautaselle. Lautanen eteen ja ryömimään kohti makkaria, haukku on sitä mieltä et lautanen lattialla on sen ruokaa. voitin kyl taiston ja sain syödäkseni.
Käy nyt hyvä poika lekurissa ellet ole jo käynyt...
 
Varmaan yks mieleen painuvimmista piloista oli se, kun jätettiin kaverin kanssa lappu pöydälle, että lähettiin vetämään kaverin autoa ojasta, oli talvi. Mies oli siis hakemassa yhtä naista meille, meillä oli bileet sinä iltana. Me tiedettiin että mies ja tää nainen ei tule kovin hyvin toimeen.:D

Ei me mihinkään asunnosta poistuttu vaan me piilouduttiin kaverin kanssa isoon kaappiin kera iloliemen, istuttiin siellä pimeässä ja kuunneltiin ja pärskittiin hiljaa, kun nää kaks kärvistellen yritti keksiä jutun juurta.:LOL: Pitkät hiljaiset hetket johti sitten siihen, että mies alkoi esitellä pelivarastoaan ja laittoi pleikan päälle!:ROFLMAO:
Meillä alkoi olla jo hiukan ahdasta niin alettiin naputtelemaan kaapin seinää!:ROFLMAO:
”Kuulitko tuon” ”Mikä ääni toi on”:ROFLMAO: He kävelivät asuntoa ympäri ja ihmettelivät. Menivät sitten takaisin pelaamasn niin minä löin kunnolla kaapin seinään että pamahti. Kaappi oli saunan seinän takana joten luulivat sen kuuluvan saunasta. Siellä olivat saunassa ihmettelemässä pamausta kunnes revettiin kaverin kanssa ihan huolella! Läväytettiin ovet auki ja pyörähdettiin lattialle vatsoista pidellen.:LOL:
 
vierailija
No mulla on näköjään mukana myös meikit, paperia, (3eri laatua) kyniä, kuusiokolosetti, varavirtapankki, erilaisia piuhoja muutama kymmentä metriä, läjä kortteja, topseja, kynsiviiloja ja kynsisakset, harja ja kampa, avaimia; kotiin autoon pyöriin ja virmaan, aurinkolasit, varahansikkaat, laastaria, läpinäkyvää kynsilakkaa, luistimiin uudet nauhat, deodoranttia ja edp, panadolia, muovipusseja, ruuvimeisseli, huulirasva, passi, erkkaa ISO rulla ja jotain epämääräistä nöyhtää.:oops: ( En käynyt läpi kaikkia taskuja:oops: )
Olenko mä jotenkin viallinen kun mun käsilakusta löytyy vaan kukkaro rahoille ja korteille, puhelin, meikkejä, purkkaa, mynthonrasia, nenäliinoja, terveyssiteitä, puhdistuspyyhkeitä, laastaria, särkylääkettä, närästyslääkettä, minitaskulamppu ja RUOKAVEITSI... mitvit... Mitä se siellä tekee.. :cautious::eek:
Mä olen kulkenut ties kuinka pitkään savonian ruokaveitsi laukussa :oops::cautious::eek:
 
Juu. Mä teen sitä "jäynää" koko ajan :D
Ja sitten leikit alvariinsa töissä murjaanien kuningasta ja laulat kahvihuoneessa ''Hoo-oo-oo, kun silmäni on musta...'':ninja:
On kyl hyvä kun olet haukun kaa elänyt 10 vuotta. Ruokkinut sen ja pitänyt huolta.
Sit kun itse on siinä kunnossa et ryömii pitkin kämppää ja saa lopulta ruokaa lautaselle. Lautanen eteen ja ryömimään kohti makkaria, haukku on sitä mieltä et lautanen lattialla on sen ruokaa. voitin kyl taiston ja sain syödäkseni.
Sun pitää kyllä jatkossa videoida tollaset tilanteet!:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Mie oon kai outo nainen,kun mun käsilaukussa on yleensä vain kännykkä,lompakko ja nenäliina ja ehkä avaimet ja astmalääke. ;):unsure::D
Satunnaisesti voi olla särkylääkettä tai pastillirasia.
Jos on farkut jalassa,ni avaimetkin roikkuu ketjussa taskussa. :D
Eikä oo aina ees käsilaukukua mukana.
 
r0s
Mie oon kai outo nainen,kun mun käsilaukussa on yleensä vain kännykkä,lompakko ja nenäliina ja ehkä avaimet ja astmalääke. ;):unsure::D
Satunnaisesti voi olla särkylääkettä tai pastillirasia.
Jos on farkut jalassa,ni avaimetkin roikkuu ketjussa taskussa. :D
Eikä oo aina ees käsilaukukua mukana.

Mulla ei oo oikeastaan milloinkaan käsilaukkua.

Kukkaro ja känny mahtuvat taskuihin. Ni ja avaimet.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomenia juu.

Tulipa taas pyörittyä puoli yötä. :cautious: Nokka meni tukkoon ja peitto putosi ja paita oli kiertynyt ihan vinksalleen ja ikkunaverhon raosta häikäisi naapurin jouluvalo ja patteri pulputti ja plaah.
Mie nousin vartin yli 7 ylös kun ei saanut nukuttua enää nenän tukkuisuuden takia :unsure:
:unsure:huonosti nukuttu täälläkin.
Halaukset teille:love: Mä heräsin myös yöllä kun oli järkyttävä jano mut en jaksanut mennä juomaan, nyt on kurkku kipeä enkä tiedä johtuuko tuosta kun en silloin juonut vai onko se hiivatin flunssa iskemässä mullekkin(n) Meillä on tytöillä ollut muutaman päivän flunssaa ja kurkkukipua. Jostain syystä meillä alkaa sairastelut aina just joulun korvillao_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä