Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jäätiin tänään hetkeks aikaa reenien jlk kattoo vähän varttuneempien pelaajien peliä pojan kanssa ni poika huus kahvion lasin läpi vihaisena ”papalle”, et lauo jo!! Oli kuulema liian hidas.:D
Veteraanisarjapelit on kieltämättä kuin naisten jääkiekkoa hidastettuna, koska ne ei saa taklata eikä lämiä ja ei jaksa luistella lujaa sydänkohtauksen pelon vuoksi
 
No en ihmettele. Sitä ihmettelen, että miten niin pieneen käsilaukkuun mahtuu niin järkyttävä määrä tavaraa ja sieltä ei mies löydä mitään, jos pyydetään etsimään
Ei sieltä löydä aina nainenkaan:ROFLMAO: Tai mä en ainakaan löydä omasta laukustani mitään:rolleyes: Vaikka kuinka kännykän laittaa kivasti sivutaskuun niin jostain syystä joutuu koko laukun mönkiin läpi ennenkuin se löytyy uudestaan:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mihin tarvii helvetinmoisen kapsäkin kun tarpeellisia tavaroita on luuri, lompakko ja avaimet.
No sille kaikelle ylimääräiselle tietenkin:D
Mulla on ainaki kosmetiikkaa, kyniä, papereita, nenäliinoja, kauppakuitteja, varamuovipussikin laukussa:rolleyes: Loppuja en muista:D
Niin ja rahaa, en käytä lompakkoa, mulla on laukussa ja taskussa käteistä sekä korttikotelo.
Ja naisten taskut on yleisesti ottaen muutenkin pienemmät ja niitä on vähemmän kuin miehillä joten kaikkien takkien taskuihin ei edes mahdu kännykkä. Farkkujen taskuista puhumattakaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä