Kui?On muuten ihan helekatin orpo olo kun puhelimen akku vaatii laataamista
Kui?On muuten ihan helekatin orpo olo kun puhelimen akku vaatii laataamista
Jonkun pelin mukana tais tulla joku spyvirus ku näet mitä täällä tapahtuu!Ja karvavaavi katsoo lumoavin silmin vierellä?
Ai säkin olet sitä nykynuorisoa jolle on kasvanut se puhelin käteenOn muuten ihan helekatin orpo olo kun puhelimen akku vaatii laataamista
Tiedän tunteen. Sun pitää hommata sellanen varavirtalähde mitä voi kantaa mukanaOn muuten ihan helekatin orpo olo kun puhelimen akku vaatii laataamista
Ja mulla on 10%On muuten ihan helekatin mahtava olo kun vaatii kunnon hanky pankyä
Juu, se on ihan must have!Tiedän tunteen. Sun pitää hommata sellanen varavirtalähde mitä voi kantaa mukana
Uteliaisuus on terveen ihmisen merkki.Jonkun pelin mukana tais tulla joku spyvirus ku näet mitä täällä tapahtuu!
Mä en vaan ikinä muista ladata mun virtalähdettäni Se on varmaan kuoleentunutkin jo mun laukussa kun on niin pitkään ollut taas tyhjänäJuu, se on ihan must have!
Auts... Missä sun selkä noin pahasti on mennyt?myöhäisiltaa.
On täs joskus ennenkin hiukan selkäkipuja ollut mut harvoin on joutunut ryömimällä etenemään.
Nyt kyl alkaa jo kipu olemaan ihan ok kun vessassa käydessä joutuu vaan puolet matkasta konttaamaan.
Eiköhän tää tästä parane parissa päivässä. Olut ja viski vie kivun.
Selkäkivut on kyllä wittumaisia. Juuri hain veljeni sairaalasta selkäleikkausesta.myöhäisiltaa.
On täs joskus ennenkin hiukan selkäkipuja ollut mut harvoin on joutunut ryömimällä etenemään.
Nyt kyl alkaa jo kipu olemaan ihan ok kun vessassa käydessä joutuu vaan puolet matkasta konttaamaan.
ollaan kyllä niiiin samiksia! Nyt laitetaan laturiin, hienoa kun muistutit.Mä en vaan ikinä muista ladata mun virtalähdettäni Se on varmaan kuoleentunutkin jo mun laukussa kun on niin pitkään ollut taas tyhjänä
Voi ei! Nyt naapuri hieromaan mopilaattia tms. siihen!myöhäisiltaa.
Saattaa johtua töistä tai jääkiekosta, mut olen aikas varma et johtuu tästä meidän punikkihallituksesta.Auts... Missä sun selkä noin pahasti on mennyt?
Ööö...KalaMies! Oletko se sinä?Uteliaisuus on terveen ihmisen merkki.
ps. katso ikkunan taakse
Tiedän mitä teit viime kesänä, eiku eilen. Ei kannata liimata sitä imukuppia kiinni ikkunaan ja jättää valoja päälle.Ööö...KalaMies! Oletko se sinä?
Jäätiin tänään hetkeks aikaa reenien jlk kattoo vähän varttuneempien pelaajien peliä pojan kanssa ni poika huus kahvion lasin läpi vihaisena ”papalle”, et lauo jo!! Oli kuulema liian hidas.Saattaa johtua töistä tai jääkiekosta, mut olen aikas varma et johtuu tästä meidän punikkihallituksesta.
Tiedän mitä teit viime kesänä, eiku eilen. Ei kannata liimata sitä imukuppia kiinni ikkunaan ja jättää valoja päälle.
Oon saanut käsiini omia junnukiekkovideoita. Hyvää kuunneltavaa kun äitit huutaa katsomossa et tapa se . tapa nyt jo ja isät niitä rauhoittelee.Jäätiin tänään hetkeks aikaa reenien jlk kattoo vähän varttuneempien pelaajien peliä pojan kanssa ni poika huus kahvion lasin läpi vihaisena ”papalle”, et lauo jo!! Oli kuulema liian hidas.
No koska loppuu pelit keskenKui?
Ikämiehet laukovat ja laukeavat hitaammin, vasta peleihin päässeen on pakko ampua aina heti...Jäätiin tänään hetkeks aikaa reenien jlk kattoo vähän varttuneempien pelaajien peliä pojan kanssa ni poika huus kahvion lasin läpi vihaisena ”papalle”, et lauo jo!! Oli kuulema liian hidas.
No tuo aiheuttaa kyllä sellasta kokovartalotuskaa mihin ei valitettavasti ole kovinkaan montaa toimivaa droppiaSaattaa johtua töistä tai jääkiekosta, mut olen aikas varma et johtuu tästä meidän punikkihallituksesta.