Niin siiskun tää meni nollaanKui?
Niin siiskun tää meni nollaanKui?
Veteraanisarjapelit on kieltämättä kuin naisten jääkiekkoa hidastettuna, koska ne ei saa taklata eikä lämiä ja ei jaksa luistella lujaa sydänkohtauksen pelon vuoksiJäätiin tänään hetkeks aikaa reenien jlk kattoo vähän varttuneempien pelaajien peliä pojan kanssa ni poika huus kahvion lasin läpi vihaisena ”papalle”, et lauo jo!! Oli kuulema liian hidas.
Sun puhelimesta tuli KM. Täysi nolla siisNiin siiskun tää meni nollaan
Mitä hevilettiä tuo on??Mun kännykän näytössä on spörmöö...
Huomasitko sen ankeriaan, jota @KalaMies vilautteli siellä ikkunan takana?Ööö...KalaMies! Oletko se sinä?
Jaa, mä en päästä nollaan asti. Jos menee niin parin minuutin kuluttua voi käyttää kun sen on laittanut lataukseen.Niin siiskun tää meni nollaan
Mulla on se, mutta unohin jo aikoja sitten käyttää sitä aaahhaaahhasaaTiedän tunteen. Sun pitää hommata sellanen varavirtalähde mitä voi kantaa mukana
Emmäkään yleensä, mutta sitten kun tää menee niin se menee ihan pohjaan asti*vajoaa pohjaan saakka*Jaa, mä en päästä nollaan asti. Jos menee niin parin minuutin kuluttua voi käyttää kun sen on laittanut lataukseen.
Ei tee nykyajan älypuhelimille hyvää antaa akun loppua ihan kokonaan. Ei saisi tehdä niin.Emmäkään yleensä, mutta sitten kun tää menee niin se menee ihan pohjaan asti*vajoaa pohjaan saakka*
Onkohan tuo joku naisten geeneissä kulkeva juttu ettei moisia muista...Mulla on se, mutta unohin jo aikoja sitten käyttää sitä aaahhaaahhasaa
Lispetti noudattaa kilttejä jouluperinteitä
Lispetti hyyyiiii. tontut ja yksi tonttu KalaMies kurkkivat ikkunan takana tähän aikaan vuodesta, ei ole soveliasta revitellä siellä sillä lailla.
Tuo olisikin hyvä joulupaita laittaa päälle joulupäivänä anoppilaan syömään mentäessäLispetti noudattaa kilttejä jouluperinteitä
Onkohan tuo joku naisten geeneissä kulkeva juttu ettei moisia muista...
Tuommoinen ois vallan näppärä paita imettäjälle kun nappaa vaan nenän edestä poisLispetti noudattaa kilttejä jouluperinteitä
No en ihmettele. Sitä ihmettelen, että miten niin pieneen käsilaukkuun mahtuu niin järkyttävä määrä tavaraa ja sieltä ei mies löydä mitään, jos pyydetään etsimäänOnkohan tuo joku naisten geeneissä kulkeva juttu ettei moisia muista...
Ei sieltä löydä aina nainenkaan Tai mä en ainakaan löydä omasta laukustani mitään Vaikka kuinka kännykän laittaa kivasti sivutaskuun niin jostain syystä joutuu koko laukun mönkiin läpi ennenkuin se löytyy uudestaanNo en ihmettele. Sitä ihmettelen, että miten niin pieneen käsilaukkuun mahtuu niin järkyttävä määrä tavaraa ja sieltä ei mies löydä mitään, jos pyydetään etsimään
Aika moni nainen suojelee käsilaukkuaan tarkemmin vierailta käsiltä kuin sitä toista "laukkua", olet siis ollut hullunrohkea?No en ihmettele. Sitä ihmettelen, että miten niin pieneen käsilaukkuun mahtuu niin järkyttävä määrä tavaraa ja sieltä ei mies löydä mitään, jos pyydetään etsimään
Mihin tarvii helvetinmoisen kapsäkin kun tarpeellisia tavaroita on luuri, lompakko ja avaimet.Ei sieltä löydä aina nainenkaan Tai mä en ainakaan löydä omasta laukustani mitään Vaikka kuinka kännykän laittaa kivasti sivutaskuun niin jostain syystä joutuu koko laukun mönkiin läpi ennenkuin se löytyy uudestaan
Olet varmaan nähnyt mitä autoilla ajavat naiset tekee liikennevaloissa. Niitä tarvikkeita siellä on vino pinoMihin tarvii helvetinmoisen kapsäkin kun tarpeellisia tavaroita on luuri, lompakko ja avaimet.
No sille kaikelle ylimääräiselle tietenkinMihin tarvii helvetinmoisen kapsäkin kun tarpeellisia tavaroita on luuri, lompakko ja avaimet.
Mä ainakin seuraan kiltisti liikennettäOlet varmaan nähnyt mitä autoilla ajavat naiset tekee liikennevaloissa. Niitä tarvikkeita siellä on vino pino
Kyllä pukki tietää totuudenMä ainakin seuraan kiltisti liikennettä
Olut ja viski vie kivun.