Ei ooPprreccossaa käyttänyt joskus?
Aha,mut ei meillä kumpikaan käytäh
tt
ps
://
www.a
pteek
kari.fi/u
utiset/si
c-le
hti-pr
eco
san-kay
ttoaih
eita-tiu
kenn
ettu-ja-va
roituk
sia-lis
atty.ht
ml
Joo, ota mut mukaan. Tai on täällä ainakin yksi hyvä grilli.Kun lukee noita Mr Rättiksen juttuja niin tulee mieleeni, että hävitän tämän keittiön ja muutan Ouluun krillien ihmemaahan
Vai olisko viisaampi muuttaa Turku- Tampere seudulle. Siellä olis ainakin yksi mukava ja nätti nuori nainenKun lukee noita Mr Rättiksen juttuja niin tulee mieleeni, että hävitän tämän keittiön ja muutan Ouluun krillien ihmemaahan
os ottaisin sinut mukaani niin pitäiskö minun myös tuoda sinut takaisin miehellesi aika-ajoin?Joo, ota mut mukaan. Tai on täällä ainakin yksi hyvä grilli.
Ajattelin pysyvästi asua Oulussa.J
os ottaisin sinut mukaani niin pitäiskö minun myös tuoda sinut takaisin miehellesi aika-ajoin?
Ok, mutta minkä vuoksi Oulussa? Rättiksen vuoksi, krillien vuoksi vai siksi, että voit pysyä miehestäsi erossa?Ajattelin pysyvästi asua Oulussa.
Ai kalamies?Vai olisko viisaampi muuttaa Turku- Tampere seudulle. Siellä olis ainakin yksi mukava ja nätti nuori nainen
Eeeii, ei KalaMies, ihan joku muu. Mulla on sen naisen kuva mun sytämessä ja kännykässäAi kalamies?
Kai tiedät, että kalaMIES on mies isolla I kirjaimella?
Oulussa on lunta. Ja koska sä olet siellä.Ok, mutta minkä vuoksi Oulussa? Rättiksen vuoksi, krillien vuoksi vai siksi, että voit pysyä miehestäsi erossa?
Mulle syy on aivan sama, uteliaisuuttani vain kysyn
Jaa, ehkä parempi että meet hänen luo.Eeeii, ei KalaMies, ihan joku muu. Mulla on sen naisen kuva mun sytämessä ja kännykässä
Entäs sinun rakastettu, se mies, hänhän jää yksin, ilman sonuaOulussa on lunta. Ja koska sä olet siellä.
Välillä tuntuu että se ei tiedä ollakko mun kanssa vai ei olla. Tykkää miusta mutta...Entäs sinun rakastettu, se mies, hänhän jää yksin, ilman sonua
Voisin mennäkin, jos tietäsin tarkemman osoitteen ja kadun numeron ja sen, että siellä on krilliä ja krilliruokaaJaa, ehkä parempi että meet hänen luo.
Jakomielitaitinen?Välillä tuntuu että se ei tiedä ollakko mun kanssa vai ei olla. Tykkää miusta mutta...
Mikä lie.Jakomielitaitinen?
Tuo on kyllä oikeesti epäreilua sua kohtaanVälillä tuntuu että se ei tiedä ollakko mun kanssa vai ei olla. Tykkää miusta mutta...
JepTuo on kyllä oikeesti epäreilua sua kohtaan