Huhhuh. Joko joulu meni jo. Mulle riitti.
halauksetTämä joulu on perseestä niin vois nukkua sen ohi.
Huhhuh. Joko joulu meni jo. Mulle riitti.
halauksetTämä joulu on perseestä niin vois nukkua sen ohi.
Sama täällä.Mua harmittaa kun ei ole lunta, jotenki väsyttää ja ahdistaa vesisateet ja nyt tuolla on sumunen ilma
Mua harmittaa kun ei ole lunta, jotenki väsyttää ja ahdistaa vesisateet ja nyt tuolla on sumunen ilma
Ihottuma naamassa vaivaa. Siitä tulee nestettä. Se on levinnyt silmäluomeen. Ja on kipiä.halaukset
Ihottuma naamassa vaivaa. Siitä tulee nestettä. Se on levinnyt silmäluomeen. Ja on kipiä.
Pääsis vaikka tänään sairaalan päivystykseen. Mutta oleppa siellä monta tuntia. Eikä se ole lähellä kotia. Soitan maanantaina terkkariin.
Toivottavasti pääset pian lääkäriin.
Auts,eipä kuullosta kivalta ja vielä kipeäkin.Ihottuma naamassa vaivaa. Siitä tulee nestettä. Se on levinnyt silmäluomeen. Ja on kipiä.
JooAuts,eipä kuullosta kivalta ja vielä kipeäkin.
Täällä kanssa hoitajat sanoo puhelimessa suoraan ettei kannata tulla tervkeskukseen odottelemaan, koska jonot on välillä monen tunnin pituisiaPääsis vaikka tänään sairaalan päivystykseen. Mutta oleppa siellä monta tuntia. Eikä se ole lähellä kotia. Soitan maanantaina terkkariin.
Eikö siellä ole klinikoita, joihin voi vain kävellä sisällä ja vastaanottojärjestys on sen mukaan kuinka asiakkaat tulevat sisälle?Täällä kanssa hoitajat sanoo puhelimessa suoraan ettei kannata tulla tervkeskukseen odottelemaan, koska jonot on välillä monen tunnin pituisia
On. Nukutaan vaan.Tämä joulu on perseestä niin vois nukkua sen ohi.
Laita hydrocotisonia vähän ja varovasti. Itse en päässyt lääkäriin kun silmäluomessa oli ihottumaa niin laitoin sitä toooosi varoen ja vähän luomeen. Auttoi ja ihottuma meni pois. Sitähän ei saisi silmään laittaa mutta minkästeet.. On apteekissa jotain silmätippojakin mitä voi laittaa myös luomen ihottumaan.Ihottuma naamassa vaivaa. Siitä tulee nestettä. Se on levinnyt silmäluomeen. Ja on kipiä.
Täällä pääsee tuolla tavalla päivystävälle hoitajalle.Eikö siellä ole klinikoita, joihin voi vain kävellä sisällä ja vastaanottojärjestys on sen mukaan kuinka asiakkaat tulevat sisälle?
En voi laittaa siihen koska se on limakalvolla. Silmän yläpuolella olevaan olen laittanut.Laita hydrocotisonia vähän ja varovasti. Itse en päässyt lääkäriin kun silmäluomessa oli ihottumaa niin laitoin sitä toooosi varoen ja vähän luomeen. Auttoi ja ihottuma meni pois. Sitähän ei saisi silmään laittaa mutta minkästeet.. On apteekissa jotain silmätippojakin mitä voi laittaa myös luomen ihottumaan.
Tarkoitatko päivystystä?Eikö siellä ole klinikoita, joihin voi vain kävellä sisällä ja vastaanottojärjestys on sen mukaan kuinka asiakkaat tulevat sisälle?
En voi laittaa siihen koska se on limakalvolla. Silmän yläpuolella olevaan olen laittanut.
Joo, tarkoitan päivystysystä mutta, en sairaalaa vaan pientä klinikkaa, jossa lääkäri ottaa vastaan siinä järjestyksessä, kun ihmiset tulee sisäänTarkoitatko päivystystä?
Päivystys on, mutta just siellä voi joutua oottelemaan muiden sairaiden keskellä montakin tuntia.
Peukku piirakalle ja konvehdeilleNytpä vois lämmittää itsetehtyä omppuglögiä ja vaikka pari konvehtia napsia lukiessa.
Sipuli-tomaattipiirakka oottaa vaan täyttämistä ja paistamista.
Omppuja pittää ostaa lisää,tuli herkkua glögistä.
Eiks sellasia ole Amerikassa?Joo, tarkoitan päivystysystä mutta, en sairaalaa vaan pientä klinikkaa, jossa lääkäri ottaa vastaan siinä järjestyksessä, kun ihmiset tulee sisään
Terveyskeskus? Nykyään ei pääse noin päivystävälle lääkärille.Joo, tarkoitan päivystysystä mutta, en sairaalaa vaan pientä klinikkaa, jossa lääkäri ottaa vastaan siinä järjestyksessä, kun ihmiset tulee sisään
Eli sä katot vieressä kun tyttöystävä siivoaa pienessä siivoojan asussa?Alan katsomaan joulu siivousta