vierailija
Korjasin hiukan tuota pilkkujen ylikäyttämistä.Se muuten on älyttömän hyvää!
Korjasin hiukan tuota pilkkujen ylikäyttämistä.Se muuten on älyttömän hyvää!
voiskohan sitä aivoillaan mitään koittaa päätellämitä semtti porkkanamuhennos on? ikinä kuullutkaan...
vois mutta silloin ei synny keskusteluavoiskohan sitä aivoillaan mitään koittaa päätellä
Mä tykkään pilkuista.Korjasin hiukan tuota pilkkujen ylikäyttämistä.
no sittehän me ollaan samixiiMä tykkään pilluista.
Nii onkiiSe, muuten, on älyttömän hyvää!
Nyt kuulitmitä semtti porkkanamuhennos on? ikinä kuullutkaan...
Porkkanamuhennos syntyy mun äidin reseptillä silleen, että tehdään runsaasti voita sisältävä valkokastike ja kipataan sinne sekaan porkkanakuutioita kypsymään.
Toki voi oikoa ja kypsentää kuutiot eka vähässä vedessä ni ei tarvitse peltätä pohjaan palamista.
Ei, vaan jätetään paloiksi. Mut kypsennetään kunnolla ettei vaan rousku hampaissa.muussataanko ne porrrrrkkanat?
No onhan. Ei sienimuhennostakaan muussata.no ehän se sitte ole mikään muhennos
Aika hankalaa etsiä, näemmä.mulla on tuon nimisiä sukulaisia, pitääpäs vähän katella
muoks: ei löytyny mtn
lappeenrannassa ja mikkelissä ja savossa paljon sen sukunimisiä. voitjhan kysyä vaikka kaupunkien facebookryhmissä?Aika hankalaa etsiä, näemmä.
Nappasin tiedon veks kun tuli mieleen että sitäkin joku ikävä harmaa tietty keksii väärinkäyttää.
joo, se munkin sukulainen ol Mikkelistälappeenrannassa ja mikkelissä ja savossa paljon sen sukunimisiä. voitjhan kysyä vaikka kaupunkien facebookryhmissä?
Ohanno ehän se sitte ole mikään muhennos
Ethän sä ole ollut missään koulussa enää pitkään aikaan.Päivää, joululoma alkoi.
Olen ollut parina päivänä viikossa.Ethän sä ole ollut missään koulussa enää pitkään aikaan.
Ai vain pari päivää viikossa rankkaaOlen ollut parina päivänä viikossa.
JuuAi vain pari päivää viikossa rankkaa