Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
olipas sulla heti paljon ideoita.. mutta näyttääkö se tyhmältä jos samassa kirjahyllyssä on pari erilaista...

ainiin onhan mulla varastossa myös sellainen iso lyhty minkä sisään on tehty kaunis jouluasetelma, siellä on kaksi tonttua ja kelkka ja koristekiviä ja valot..

Tule sä sisustamaan tänne :unsure:

mulle iski stressi:notworthy: nyt
Elä ny ressaa kun jouluun on vielä aikaa. Sitäpaitti olen itsekin huomannut, että aina sitä pyrkii laittamaan kaikki koristeet mitä löytyy. No ei tarvitse. Joskus voi olla stylempää kun laittaa maltilla: less is more.:)
 
vierailija
Elä ny ressaa kun jouluun on vielä aikaa. Sitäpaitti olen itsekin huomannut, että aina sitä pyrkii laittamaan kaikki koristeet mitä löytyy. No ei tarvitse. Joskus voi olla stylempää kun laittaa maltilla: less is more.:)
no joo,on vielä aikaa ja kaikkia ei tarvitse laittaa ...mutta.... jotenkin en saa mitään valoa sopimaan mihinkään. :unsure: haluan tänne kivaa ja tunnelmallista, ulkona on niin pimeää...

:alien:
 
Apuva. Mulla on erilaisia jouluvalosarjoja, sellaisia ketjuja patterikoteloineen, mutta en tiedä yhtään miten ja mihin niitä laittaisin. ei mulla ole yhtään sisustussilmää :unsure:
on punainen valosarja, kirkas tähti, sellainen helmisarja, sitten viinapulloon laitettuja valoja... (n) en saa sovitettua mihinkään.vaihtelen päivittäin kun ei näytä kivalta missään. mihin laitan sen punaisen valopätkän........se olisi kiva joulunvärinen. :unsure:
Mä ostin eilen, siis tänään...tai eilen...sellasen 120 lamppuisen led valosarjan minkä voi laittaa ulos tai sisälle.
 
r0s
Apuva. Mulla on erilaisia jouluvalosarjoja, sellaisia ketjuja patterikoteloineen, mutta en tiedä yhtään miten ja mihin niitä laittaisin. ei mulla ole yhtään sisustussilmää :unsure:
on punainen valosarja, kirkas tähti, sellainen helmisarja, sitten viinapulloon laitettuja valoja... (n) en saa sovitettua mihinkään.vaihtelen päivittäin kun ei näytä kivalta missään. mihin laitan sen punaisen valopätkän........se olisi kiva joulunvärinen. :unsure:
Sen paristolla toimivan voit ujuttaa vaikka piparkakkutaloon. Tai sit haet käpyjä j/tai kuusenoksia ja asettelet ne ja sen valojutun kulhoon tai vaikka korkeaan lasipurkkiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Nii huomenia!

Mies lähti urhollisesti ennen seiskaa työmaalle ja hakee mut täältä lounaspaussilla. Jospa jaksaisi edes puoli päivää ahkeroida.

Sit huippuna mulla alkoi menkat. Edelliset olivat ennen juhannusta. Koska olin edelliset kolme viikkoa täysin sokerittomalla ja venhättömällä niin alkoi mietityttää, että vaikuttaako ravinto useampaan asiaan mitä kuvittelemme.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Nii huomenia!

Mies lähti urhollisesti ennen seiskaa työmaalle ja hakee mut täältä lounaspaussilla. Jospa jaksaisi edes puoli päivää ahkeroida.

Sit huippuna mulla alkoi menkat. Edelliset olivat ennen juhannusta. Koska olin edelliset kolme viikkoa täysin sokerittomalla ja venhättömällä niin alkoi mietityttää, että vaikuttaako ravinto useampaan asiaan mitä kuvittelemme.
varmaan kuule vaan vaihevuodet alkamassa
 
r0s
Ravintoterapeuttini mukaan vaikuttaa.
Mä alan uskoa myös, koska tää oli kolmas kerta kun samainen dieetti sai menkat alkamaan.

Mut ajattele, jos suuri osa vaihdevuosioireista, osa lapsettomuudesta ja osa kaikista hormonitasapainon aiheuttamista vaivoista katoaisi pelkästään oikein syömällä.

*syö tästälähtien jokaikinen päivä sen puoli kiloa kasviksia ja päälle vielä desin marjoja ja lotraa lorauksia hyvälaatuisia öljyjä ja nielee vaikka ois pahanmakuista*
 
Mä alan uskoa myös, koska tää oli kolmas kerta kun samainen dieetti sai menkat alkamaan.

Mut ajattele, jos suuri osa vaihdevuosioireista, osa lapsettomuudesta ja osa kaikista hormonitasapainon aiheuttamista vaivoista katoaisi pelkästään oikein syömällä.
Kävin ihan hiljattain miespuolisella (erittäin komea miespuolinen) ravintoterapeutilla ja hän sanoi, että kaikki vaikuttaa kaikkeen...me keskusteltiin koko tunti oikeestaan ihan kaikesta muusta kuin ruoasta ja silti sain 'kiinni' siitä mitä mun täytyy tehdä että alan taas syömään tarpeeksi ja oikein.o_O

Nyt vaan se aloitus sakkaa mulla, mutta hän sanoi siihenkin sillon etten ota mitään ressiä...asetan tavoitteen ja aloitan sitten.(y)
 
Kävin ihan hiljattain miespuolisella (erittäin komea miespuolinen) ravintoterapeutilla ja hän sanoi, että kaikki vaikuttaa kaikkeen...me keskusteltiin koko tunti oikeesta ihan kaikesta muusta kuin ruoasta ja silti sain 'kiinni' siitä mitä mun täytyy tehdä että alan taas syömään tarpeeksi ja oikein.o_O

Nyt vaan se aloitus sakkaa mulla, mutta hän sanoi siihenkin sillon etten ota mitään ressiä...asetan tavoitteen ja aloitan sitten.(y)
alottele herkuilla niin pääset helpommin rytmiin
 
r0s
Kävin ihan hiljattain miespuolisella (erittäin komea miespuolinen) ravintoterapeutilla ja hän sanoi, että kaikki vaikuttaa kaikkeen...me keskusteltiin koko tunti oikeestaan ihan kaikesta muusta kuin ruoasta ja silti sain 'kiinni' siitä mitä mun täytyy tehdä että alan taas syömään tarpeeksi ja oikein.o_O

Nyt vaan se aloitus sakkaa mulla, mutta hän sanoi siihenkin sillon etten ota mitään ressiä...asetan tavoitteen ja aloitan sitten.(y)

Vohan sen oikeasti aloittaa vaikka porkkanasta päivässä. Ja sitä voi dipata vaikka itsetehtyyn chilimajoneesiin. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä