Mahtavaa aikaa meikälle, koska jouluna lahjattomatkin saa lahjojaPieni hengähdystauko palstalla, ennen iltapalaa...ja ihan ennen joulua. *emoji jossa rojahtaa makoilemaan ja sanoo "puuhh"*
Viikon päästä jouluaatto.
Pitää olla päässä vikaa, jos toisten e-coli-bakteereja nuuhkii...Mä en haista mitään. En kenenkään pikkareitakaan vaik tuoksuis kuinka huumaavalta.
Kyllä jokaisella joku lahja on. Musta tuntuu että mulla oli töissä tänään ärsyttämisen ja touhottamisen lahja oikein vahvana - nyt toteutan erästä suurta lahjaani eli köllöttelykykyä.Mahtavaa aikaa meikälle, koska jouluna lahjattomatkin saa lahjoja
ja minnuu väsyttääBooooring..
ja minnuu väsyttääBooooring..
Pääskö rupsu?Mun pikkareissa on huumaava tuoksu.
Kyllä haistaisit mun kissan pierun, on nimittäin testattu ihan käytännössä kun neiti tuli naaman eteen piereen ja huom suom: Nenä oli sillon tukossa...muka, siis niin ainakin luulin ja toivoin sillä hetkelläMä en haista mitään. En kenenkään pikkareitakaan vaik tuoksuis kuinka huumaavalta.
Ilta, nyt on ilta, ILTA!!!Päivää tänne
Höpöhöpö. Täällä on aina päiväIlta, nyt on ilta, ILTA!!!
Vähän melkein jo hirvittää että on viikon päästä jouluaatto Toisaalta onneksi siinä on viikonloppu ennen niin pitäis hyvin ehtiä kaikki tärkeimmät joulujärjestelyt En oo ehtinyt tehdä mitään joulujuttuja vielä vaikka yleensä tässä vaiheessa on osa laatikoista tehty, leivottu ja askarreltukin kaikennäköistäPieni hengähdystauko palstalla, ennen iltapalaa...ja ihan ennen joulua. *emoji jossa rojahtaa makoilemaan ja sanoo "puuhh"*
Viikon päästä jouluaatto.
Enpä tienny että kissatkin pieree. Kissanpaskan olen kyllä haistanut jo rappukäytävässä, kun kävin kaverin luona kylässäKyllä haistaisit mun kissan pierun, on nimittäin testattu ihan käytännössä kun neiti tuli naaman eteen piereen ja huom suom: Nenä oli sillon tukossa...muka, siis niin ainakin luulin ja toivoin sillä hetkellä
Iltaa sinnePäivää tänne
Höpöhöpö. Täällä on aina päivä