No mää olin enemmän oikeessa kun Echo kuitennii!!!*kuikkii Echoa päättömän selän takaa*Siinä tyyppi roikkuu naulassa niinkun näkyy, eikä hirressä.
No mää olin enemmän oikeessa kun Echo kuitennii!!!*kuikkii Echoa päättömän selän takaa*Siinä tyyppi roikkuu naulassa niinkun näkyy, eikä hirressä.
Sä teet sillä enemmän kuin minä...suorastaan mullistat maalimanSovitaan että mä annan sulle doktor Ötkerin karvasmanteliöljyputelin.
Voi luoja miten lapsellista.No mää olin enemmän oikeessa kun Echo kuitennii!!!*kuikkii Echoa päättömän selän takaa*
Voi luoja miten lapsellista.
Nyt alkoi Aqelakin kuikkimaan jo olan takaa!
Ei, vaan voi luoja miten sairasta sinun pakkomielle P:stä on.Voi luoja miten lapsellista.
Nyt alkoi Aqelakin kuikkimaan jo olan takaa!
No mene sinä siitä muualle. Mikset pysy pois vaikka sata kertaa olet sanonut että poistut.
En sanonut että lopetan. Sanoin että poistun. Vit un dor ka.No mene sinä siitä muualle. Mikset pysy pois vaikka sata kertaa olet sanonut että poistut.
No ei sekään välttämättä auta, mä tein joskus pullaa mihin meni liikaa hiivaa (pieni ajatus/lasku virhe) niin ei koirakaan syönyt.Mietin että pitäis hommata joku julmetun kokoinen ja suu vaahdossa möyryävä sakemanni joka söisi mun nää epäonnistuneet sörsselit... Vaikka kai se ois eläinsuojelurikos syöttää sille karvasmantelilla uutettua piirakkaa...
Hyvä ettei syönyt, mieti sitä hajuhaittaa jos olis syönytNo ei sekään välttämättä auta, mä tein joskus pullaa mihin meni liikaa hiivaa (pieni ajatus/lasku virhe) niin ei koirakaan syönyt.
Varmaan vanha tapaMiksi pitkäkaula kommentoi tänne har maa na?
Hyvä ettei syönyt, mieti sitä hajuhaittaa jos olis syönyt
Ei sunkaan kannattaisiNyt loppuu kiusaaminen
Sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa. Esim. kun sä lähdet kaupasta pois niin etkö mene sinne enää koskaan?Mikset sitten poistu?
Tuosta tuli mieleen kun käytiin korkeasaaressa ja siellä sattu tiikeri pötkötteleen just aidan vieressä kun oltiin paikalla sit se yhtäkkiä nousi ja karjas niin kyllä vaan tunsi olonsa pieneks..Nyt loppuu kiusaaminen
Mä kävin kerran Korkeasaaressa ja kun näin ne eläimet niissä pienissä häkeissään, päätin etten enää ikinä meneTuosta tuli mieleen kun käytiin korkeasaaressa ja siellä sattu tiikeri pötkötteleen just aidan vieressä kun oltiin paikalla sit se yhtäkkiä nousi ja karjas niin kyllä vaan tunsi olonsa pieneks..
Upeita elukoita!
Eikä sekään ollut edes mikään vihamielinen karjasu, niille oltiin just ruokaa tuomassa niin siitä kait huuteli
Voi ei... miten se niin pienessä tilassa Saishan noilla tilaa olla enemmänkin, tokihan ne kierrättää niitä aitauksesta toiseen mut silti. Luontoonhan nuo kuuluisivat kaikki tyynni. Lasten kans täytyy joskus vielä käydä, mut ehkä käydään kolmårdenissa.Mä kävin kerran Korkeasaaressa ja kun näin ne eläimet niissä pienissä häkeissään, päätin etten enää ikinä mene
Sydäntä raastavin kokemus oli valkopäämerikotka sellasessa pienessä häkissä missä se ei mahtunut levittämään edes siipiään saati lentämään
Kolmården on parempi, siell meni kirahvitkin melkolailla vapaasti..mutta delvinaariosta lähin heti alussa jo pois kun alkoi itkettämään ne mitättömät altaat niille delfeilleVoi ei... miten se niin pienessä tilassa Saishan noilla tilaa olla enemmänkin, tokihan ne kierrättää niitä aitauksesta toiseen mut silti. Luontoonhan nuo kuuluisivat kaikki tyynni. Lasten kans täytyy joskus vielä käydä, mut ehkä käydään kolmårdenissa.
Mäkään en pidä niistä, en oo ikinä pitänyt Mereen ne kuuluvat eikä yhtään pienempäänKolmården on parempi, siell meni kirahvitkin melkolailla vapaasti..mutta delvinaariosta lähin heti alussa jo pois kun alkoi itkettämään ne mitättömät altaat niille delfeille