Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jahas...sit kun löytyis se escape-hymiö. Meen iltapalalle ja mietin että kenen ikävän naapurin ruokatorven polttaisin rakoille tarjoamalla tuota cherry pietä...(n) Harmi kun mulla on vain mukavia naapureita. :)
Illanjatkoja!
 
vierailija
Mietin että pitäis hommata joku julmetun kokoinen ja suu vaahdossa möyryävä sakemanni joka söisi mun nää epäonnistuneet sörsselit...(n) Vaikka kai se ois eläinsuojelurikos syöttää sille karvasmantelilla uutettua piirakkaa...
No ei sekään välttämättä auta, mä tein joskus pullaa mihin meni liikaa hiivaa (pieni ajatus/lasku virhe:whistle:) niin ei koirakaan syönyt. :rolleyes:
 
vierailija
Vilkaisin seinäkalenteria kauempaa ja huomasin että huomenna on Echon nimipäivä ja mietin jo hetken että onko se muka jonkun oikea nimi ja kalenterissa, mutta Eskohan tuossa lukeekin kun tarkemmin katsoo.. :whistle:
 
Nyt loppuu kiusaaminen
Tuosta tuli mieleen kun käytiin korkeasaaressa ja siellä sattu tiikeri pötkötteleen just aidan vieressä kun oltiin paikalla sit se yhtäkkiä nousi ja karjas niin kyllä vaan tunsi olonsa pieneks..:giggle:
Upeita elukoita!:love:
Eikä sekään ollut edes mikään vihamielinen karjasu, niille oltiin just ruokaa tuomassa niin siitä kait huuteli:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Tuosta tuli mieleen kun käytiin korkeasaaressa ja siellä sattu tiikeri pötkötteleen just aidan vieressä kun oltiin paikalla sit se yhtäkkiä nousi ja karjas niin kyllä vaan tunsi olonsa pieneks..:giggle:
Upeita elukoita!:love:
Eikä sekään ollut edes mikään vihamielinen karjasu, niille oltiin just ruokaa tuomassa niin siitä kait huuteli:D
Mä kävin kerran Korkeasaaressa ja kun näin ne eläimet niissä pienissä häkeissään, päätin etten enää ikinä mene:(
Sydäntä raastavin kokemus oli valkopäämerikotka sellasessa pienessä häkissä missä se ei mahtunut levittämään edes siipiään saati lentämään:cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mä kävin kerran Korkeasaaressa ja kun näin ne eläimet niissä pienissä häkeissään, päätin etten enää ikinä mene:(
Sydäntä raastavin kokemus oli valkopäämerikotka sellasessa pienessä häkissä missä se ei mahtunut levittämään edes siipiään saati lentämään:cry:
Voi ei... miten se niin pienessä tilassa:eek: Saishan noilla tilaa olla enemmänkin, tokihan ne kierrättää niitä aitauksesta toiseen mut silti. Luontoonhan nuo kuuluisivat kaikki tyynni. Lasten kans täytyy joskus vielä käydä, mut ehkä käydään kolmårdenissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Voi ei... miten se niin pienessä tilassa:eek: Saishan noilla tilaa olla enemmänkin, tokihan ne kierrättää niitä aitauksesta toiseen mut silti. Luontoonhan nuo kuuluisivat kaikki tyynni. Lasten kans täytyy joskus vielä käydä, mut ehkä käydään kolmårdenissa.
Kolmården on parempi, siell meni kirahvitkin melkolailla vapaasti..mutta delvinaariosta lähin heti alussa jo pois kun alkoi itkettämään ne mitättömät altaat niille delfeille:(
 

Yhteistyössä