Aqela
Älkää sitten kirjoitelko
Mä yritän olla täällä.
Älkää sitten kirjoitelko
Välillä poistuu nopeasti, äsken lähti tuolta yhdestä ketjusta varmaan 2 minuutissa. Oli yllättävän nopsaEi muuten poisteta. Mode rointi on huomattavasti vähentynyt täällä. Toi mitus ei välitä mitä täällä tapahtuu.
Ihanaa
Mä yritän olla täällä.
No en tiiä...tutussa seurassa sitä uskaltaa puhua vaikka mistä...aikuisia kun kaikki täällä kuitenkin ollaan.Välillä kyllä kaipaa kysyä johonkin ongelmaan ratkaisua ihan anonyyminä. Jos on vaikka peräpukama ongelma niin ei halua että nimimerkkiä yhdistetään sitten aina siihen ongelmaan
Niin. Minusta kiusaajat pitäisi napsauttaa banni in välittömästi.No en tiiä...tutussa seurassa sitä uskaltaa puhua vaikka mistä...aikuisia kun kaikki täällä kuitenkin ollaan.
Se nyt on ainakin faktaa, että pakollinen rekkaus vähentäis kiusaamisen minimiin.
Ja kiusaamisesta vois antaa bannia, ainakin hankaloittais kiusaamista, toisin kuin harmaalle.No en tiiä...tutussa seurassa sitä uskaltaa puhua vaikka mistä...aikuisia kun kaikki täällä kuitenkin ollaan.
Se nyt on ainakin faktaa, että pakollinen rekkaus vähentäis kiusaamisen minimiin.
okÄlkää sitten kirjoitelko
Hankalaa niille joilla on vaihtuva ip...tuonkin sanoi yp sillon joskus puhelimessa.Niin. Minusta kiusaajat pitäisi napsauttaa banni in välittömästi.
Paitsi ei sellasille joilla on vaihtuva ip.Ja kiusaamisesta vois antaa bannia, ainakin hankaloittais kiusaamista, toisin kuin harmaalle.
Ai, mä oon luullut et rekkautuneelle voi ainaPaitsi ei sellasille joilla on vaihtuva ip.
Onko sulla ylläpidon numero, kuumalinjaok
Hankalaa niille joilla on vaihtuva ip...tuonkin sanoi yp sillon joskus puhelimessa.
Voi kuulema antaa, mutta jos rekatulla on vaihtuva ip niin ei paljon auta.Ai, mä oon luullut et rekkautuneelle voi aina
Kerran soitin sinne yli vuos sittenOnko sulla ylläpidon numero, kuumalinja
Kerran soitin sinne yli vuos sitten
Niin eli se siitä kuumasta linjasta
Niin eli se siitä kuumasta linjasta
Mut siis luulin et tunnukset vois jotenkin lukita pois käytöstä tms.. siis sillain et olis pakko vähintään luoda uus uudella säpolla tms... mä oon niin ihanan pihalla tästä teknologian ihme maailmastaVoi kuulema antaa, mutta jos rekatulla on vaihtuva ip niin ei paljon auta.
Keitä kahviaVäsyttää hirveästi. Nyt ei saa nukkua, muuten menee yöunet
Ei nyt oikein maistuisiKeitä kahvia
Entäs jotain kylmää, se virkistääEi nyt oikein maistuisi
Älä huoli niin minäkin, mun tieto taito palstan käytäntöihin perustuu ihan siihen mitä yp kertoi.mä oon niin ihanan pihalla tästä teknologian ihme maailmasta
No ehkä ne kokemuksen myötä karttuu, ja jollei kartu niin eipä niillä tietotaidoilla sitten mittään teekkäänÄlä huoli niin minäkin, mun tieto taito palstan käytäntöihin perustuu ihan siihen mitä yp kertoi.
YmmärränTäällä on vain niin tylsää ja yksinäistä jos ette ole palstalla
Jäätelöä Entäs jotain kylmää, se virkistää