Ben&Jerry on muutenkin ihan turhan ylihinnoteltua.Ben & Jerryn jäätelö missä on piparin palasia maistuu vaan joulupiparille
Ben&Jerry on muutenkin ihan turhan ylihinnoteltua.Ben & Jerryn jäätelö missä on piparin palasia maistuu vaan joulupiparille
Niin on.Ben&Jerry on muutenkin ihan turhan ylihinnoteltua.
Ooooo Herkullista. Nyt tuli nälkäKoska kaupassa oli suomalaista varhaiskaalia, niin listalla tänään kaalilaatikko.
No niin nyt tekee mieli enemmännii mieli kaaliPATAAKoska kaupassa oli suomalaista varhaiskaalia, niin listalla tänään kaalilaatikko.
Hyvää iltaaIltaa.
Jäätelö piristää helposti kun on kylmää ja makeaaJäätelöä 
Mutta se ei ollut kovin hyvää minusta Ben & Jerryn jäätelö missä on piparin palasia maistuu vaan joulupiparille
Sihteerikkö tms. Melkein 3v. jäljellä.Aqela, mikä sinusta tulee, kun kasvat isoksi? Tarkoitan kouluttamisen jälkeen ja kuinka kuan koulua?
On, eikä ne maistu enää samalle kun ennen nestlelle siirtymistä, vaikka niin piti reseptit pysyä samanaBen&Jerry on muutenkin ihan turhan ylihinnoteltua.
Jäätelö piristää helposti kun on kylmää ja makeaa
Mä en oo maistanutkaan tuota, mä itseasiassa kierrän kaukaa jouluajan ulkopuolella pipareita ja kaikkea jouluun liittyvää, sit about kuukausi(tai kaks) ennen joulua mulla alkaa sellane jouluhuuma et jouluilen kokovuoden tarpeisiin (vaikka toisaalta mun puolesta joulu vois olla joka viikko, on se niin)
Aika kauan vielä. Oletko aloittanut sen vasta?Sihteerikkö tms. Melkein 3v. jäljellä.
Voi saakutti, syötiin tänään lihapullia ja haudutettu/paistettu kaali olis ollu kun nenä päähän niiden kans... mut kun en taas hoksannuKoska kaupassa oli suomalaista varhaiskaalia, niin listalla tänään kaalilaatikko.
HyvääKoska kaupassa oli suomalaista varhaiskaalia, niin listalla tänään kaalilaatikko.
https://youtu.be/TUlFDRcw368Sihteerikkö tms. Melkein 3v. jäljellä.
Ok, sitte Sinä ja minä lyödään rynttyyt yhteen!?Sihteerikkö tms. Melkein 3v. jäljellä.
Aloitin maaliskuussa.Aika kauan vielä. Oletko aloittanut sen vasta?
Hah
Aqelalla on jo mies.Mikset usko jo Algoma.Ok, sitte Sinä ja minä lyödään rynttyyt yhteen!?
Let see..Ok, sitte Sinä ja minä lyödään rynttyyt yhteen!?
Oletpa sinä vikkelä.Aqelalla on jo mies.Mikset usko jo Algoma.