Näin mäkin yritän sen uutteen kanssa värkkäilläMulla on käytössä Dr. Oetkerin vaniljauute ja käytän sitä pientä korkkia apuna. Eli kaadan siihen uutetta hiukan ja tiputan tarvittavat tipat siitä.
Näin mäkin yritän sen uutteen kanssa värkkäilläMulla on käytössä Dr. Oetkerin vaniljauute ja käytän sitä pientä korkkia apuna. Eli kaadan siihen uutetta hiukan ja tiputan tarvittavat tipat siitä.
Mulla vaan on kokemus, että missä okt:ssa on suoraselkäinen saku niin se on aina vapaana.Koira kun koira niin melkein 100% vika löytyy remmin toisesta päästä, eikä suinkaan koiran käytöksestä itsessään...ne vaan on opetettu näkemään maailma joko pelottavana tai p*ska paikkana ja se ärhentely on niiden keino kertoa, että pelottaa
No, älkääs nyt Elena ja Kais nyt ihan sentään murheellisia olko.
Tää piirakka maistuu joltain isoisomummon kamferitujaukselta...kovasti vaan lorotan vaniljakastiketta päälle.
Mut äsken tuli mieleen, että mikä se emoji oli joskus vanhoina palsta-aikoina, missä se kiukkuisena höpötti itsekseen, sit löi nyrkkiä ja sit vielä kiukutteli...
Sulla tuo on virkeä tapaus.
Noin se toimii.Näin mäkin yritän sen uutteen kanssa värkkäillä
??Miksi Paaton laittoi saman emojin kuin E?Hän bannasi E:n Tsufe raf f i n takia?
https://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=2&ziel=frechSulla tuo on virkeä tapaus.
Sitten kun kerrot vielä mistä noita saikaan.
(Arvaan ettet kuitenkaan kerro )
Eiku joo, ei oranssina vaan keltasena.
Mä löysin ton sinisen tuolta äsken mutten keltasta?
http://yoursmiles.org/Sulla tuo on virkeä tapaus.
Sitten kun kerrot vielä mistä noita saikaan.
(Arvaan ettet kuitenkaan kerro )
Oi kiitos! Nyt mun sieluni sai rauhan.
Hei mullon ollut toi suosikeissa ennenkun Echo oli edes pilkkeenä vanhempiensa silmäkulmissa!
Sä et tiedä kuinka vanha mä oon. Oon yhtä vanha kuin maa.Hei mullon ollut toi suosikeissa ennenkun Echo oli edes pilkkeenä vanhempiensa silmäkulmissa!
Mikä maa?Sä et tiedä kuinka vanha mä oon. Oon yhtä vanha kuin maa.
Virhe, nyt saatte tapella loppuillan siitä kumpi on vanhempi.Hei mullon ollut toi suosikeissa ennenkun Echo oli edes pilkkeenä vanhempiensa silmäkulmissa!
No emmää uskalla tuota rautarouvaa vastaan alkaa tapella...tiiä mitä saan niskaani..kirsikkapiirakan, kakun vai koko emännänVirhe, nyt saatte tapella loppuillan siitä kumpi on vanhempi.
No emmää uskalla tuota rautarouvaa vastaan alkaa tapella...tiiä mitä saan niskaani..kirsikkapiirakan, kakun vai koko emännän
No...vaikka yhdistynyt Saksa.Mikä maa?
Tätä cherry ladya vastaan ei kannatakaan tapella.No emmää uskalla tuota rautarouvaa vastaan alkaa tapella...tiiä mitä saan niskaani..kirsikkapiirakan, kakun vai koko emännän
Shhh mä voitan ihan vaan koska olen niin kovapäinen!
Ai se oli hirtetty. Mä luulin että Päätön laittoi jonku puhjenneen vappupallon kuvan.Shhh mä voitan ihan vaan koska olen niin kovapäinen!
Tässä nyt mittää hirttäjäisiä vietetä
Shhh mä voitan ihan vaan koska olen niin kovapäinen!
Tässä nyt mittää hirttäjäisiä vietetä
Siinä tyyppi roikkuu naulassa niinkun näkyy, eikä hirressä.Ai se oli hirtetty. Mä luulin että Päätön laittoi jonku puhjenneen vappupallon kuvan.
Sovitaan että mä annan sulle doktor Ötkerin karvasmanteliöljyputelin.No emmää uskalla tuota rautarouvaa vastaan alkaa tapella...tiiä mitä saan niskaani..kirsikkapiirakan, kakun vai koko emännän