Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No joo, tiedän että voi olla ressaavaa. Määkin jouduin joskus käymään mun liskon kanssa eläinlääkärillä survomassa sen peräsuolen takaisin persereiästä sisään...
:eek:
Ai kauheeta, mä oon ihan mahoton itkupilli herkkis noiden elukoitten kanssa aina lekurissa kun mietin miten paljon niihin sattuu tutkimukset ja hoito(n)
Tai se miten paljon niitä pelottaa kaikki mitä eivät ymmärrä(n)

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Huomenta. Väsytti ihan kamalasti herättyä. Sit oonkin juonu erittäin terveellistä ja sydänystävällisistä juomasekoitusta, voitte arvata näistä vaihtoehdoista.

a) vihersmoothie + vastapuristettu appelsiinimehu
b) kahvilitra + Cokis vanilla + Berocca.

Huomenta. Väsytti ihan kamalasti herättyä. Sit oonkin juonu erittäin terveellistä ja sydänystävällisistä juomasekoitusta, voitte arvata näistä vaihtoehdoista.

a) vihersmoothie + vastapuristettu appelsiinimehu
b) kahvilitra + Cokis vanilla + Berocca.
Huomenta,etkö saanu nukuttua ? :unsure:
Vaihtoehto b ? :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Echo
Päivän ikäkriisi-aforismi (siis mun ikäkriisi vaan pahenee). :unsure:

Puolet ihmiskunnasta eli yli 40-vuotiaat on synkkää ja masentavaa taikinanaama-massaa. Ne naiset jotka haluavat säilyttää nuoruuden ulkonäön, näyttävät ruttuisilta ilmapalloilta tai just lörtsähtäneiltä pierutyynyiltä jotka on vaan meikattu.
Tai sama jos meikkais mopsin.

• Tykkää
Reactions: Kais ja ruuttis
Ja sit tää on niin hullua kun sitä nuoruutta ei saa takaisin. Ei koskaan, ei ikinä.

Ois kiva kirmailla 17-vuotiaana jonku poikkiksen kanssa kukkapellolla rakastuneena mutta koitapas kirmailla ukon kanssa 70-vuotiaana....

Mikään ei ole niin masentavaa kuin nykyään käydä aamupäivällä kaupassa. Marras-joulukuinen harmaus ja toppatakin sisälle ahtautuneita kurttukasoja vyöryy vastaan.

Mopsien kokoontumisajot. Vai mikä Match Show noilla koiraihmisillä nyt onkaan. (n)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä