Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En mä vaan tiedä. Tai siis, juu, jos jätän ne kokonaan ottamatta mutta voiko yhden kerran "unohdus" jo vaikuttaa?
lähiomaisella on lapsuusajalta ollut jo kilpparin vajaatoiminta ja hänelle sanottiin, että jo yksi kerta voi heittää arvoja paljonkin...en sitten ihan tiedä miten se käytännössä kropassa näkyy ja tuntuu?
 
Millaisia imureita ihmisillä on? Tarvittaisiin uusi,tehokas pieni ja äänetön.
Meillä on tästä electroluxin ultra silencerista vanhempi malli ja on todella hyvä, 100% äänetön se ei ole mutta selkeästi hiljaisempi kuin perusimurit ja rullaa ihanan kevyesti. Suosittelen siis tätä!(y)
https://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/polynimurit-ja-siivous/polynimurit/EUS8GREEN/electrolux-ultrasilencer-zen-polynimuri-eus8green?scid=SEM4320115276&utm_source=google_search&utm_medium=SEM&utm_campaign=adwords-dsa-kodin-tuotteet&utm_content=sda&gclid=EAIaIQobChMIhfCqs7zf4gIVE6maCh1PCQ1bEAAYASAAEgL-x_D_BwE
 
vierailija
Meillä on ollut joku ultra silencer mutta tarvitaan pienempi tai no paremminkin kapeampi.
 
vierailija
Mulla on tuo eikä todellakaan rullaa kevyesti. painava kone, Letku on jäykkä ja painava eikä taivu tai jousta hyvin. Vaikea imuroida, vänkää vastaan. Ainoa hyvä on se hiljaisuus. Muuten täysi pjaska.
 
Mulla on tuo eikä todellakaan rullaa kevyesti. painava kone, Letku on jäykkä ja painava eikä taivu tai jousta hyvin. Vaikea imuroida, vänkää vastaan. Ainoa hyvä on se hiljaisuus. Muuten täysi pjaska.
Onkohan sulla sit joku maanantai versio? Tai sit tuo vanhempi malli on ollut vaan äärimmäisen hyvä, koska tuo kyllä on oikein ketterä.
 
r0s
Siis hinta on se, joka imurissa ratkaisee juuri sen, miten putki taipuu ja kestää tai millaista mölyä toosa pitää tai miten ketterästi se liikkuu.

Mä saan noin satasella kelvon electroluxin, en toki väitä etteivätkö ne yli kahdensadan vempeleet selkeästi olis parempia mutta ihan sama mulle, imurointi ei oo mikään lempipuuha eikä siksi muutu vaikka imuri laulaisi mulle ja silittelisi nilkkoja.


Jos nyt tarvitsisin imurin, hakisin kai tän https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/electrolux-ecs52iw-polynimuri-7332543573776
 

Yhteistyössä