Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei tarvii ketterä ollakkaan autoa imuroidessa, pitkä jatkettu letku riittää. (y)
Korvatulpat melkein pitää laittaa imuroidessa. :LOL:
No auton imurointiin varmasti viittä vaille täydellinen:D Mä en ainakaan anna meidän imuria ulos raahata auton putsaukseen, sitä sopii imuroida vanhalla tokmanni imurilla:ROFLMAO: eikä haittaa vaikka vähä sorassa pyörii:rolleyes:
 
Ei se tule samalla lailla tasaiseks kuin pitäis tulla...mä heitän huomenna noita salaatin joukkoon ja syön sillai.

Mä ostin keväällä taffelin suolapähkinöitä ja ne oli pahoja, ei suolaa tarpeeks ja maistu kärtsänneelle öljylle, eli jotenki yli paahdettuja kai, tai sit aika on kullannu muistot kun en oo moniin vuosiin syöny suolapähkinöitä, enkä sen jälkeenkään oo ostanut. Pistaasi ja cashew pähkinöistä tykkään, etenkin suolattuna.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Imeskele niitä ensin, kostutat syljellä. sitten heitä ne suolapönttöön..vot kun tarttuu suola hyvin. (y)
Ai meinaat että mälvään niitä ensiks suussa ja sen jälkeen syljen pois, että voin saada suolattua?:sick:
Joo ei kiitos!
Sitä paitti nyt on maha niin täys ettei tee senkään vertaa mieli enää mitään suuhun..ei ei..kattelen yhtä sarjaa ja meen jossain vaiheessa nukkumaan.
 

Yhteistyössä